سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

امیدواریم که انرژی بالای نورگل یشیلچای و رابیا سویتورک در سریال Veda Mektubu ( نامه خداحافظی) از بین نرود!

سریال Veda Mektubu   (نامه خداحافظی) عصر دوشنبه از شبکه کانال دی پخش می شود و مخاطبان مشتاقانه منتظر روند داستان هستند.

شخصیتهای آلنور با بازی نورگل یشیلچای  با بازی رابیا سویتورک تصویر مادر و دختر خوبی را ترسیم می کنند.

در شبکه‌های اجتماعی، برخی از بینندگان با کامنت‌هایی مانند «دعوای کامل مادر و دختر» توجه را به رویارویی بزرگی که در قسمت سوم سریال رخ می‌دهد جلب می‌کنند.

با وجود اینکه آصلی به دلیل سن کمش در وضعیت گیج و سردرگمی قرار دارد، اما مادرش سعی می کند با فکر کردن به درد گذشته خود او را در مسیر دیگری پیش ببرد.

اما اینکه آصلی که  مانند دیگر جوانان با بی تدبیری عمل می کند، هرگز به حرف مادرش گوش نمی دهد و می خواهد راهی را که خودش می داند برود، که این نشان دهنده فضای عمومی جامعه است.

رتبه پایین سریال Veda Mektubu خطر بزرگیه و اینکه داستان مورد توجه کافی مخاطب قرار نگرفت جای تعجب داشت.

ولی؛ انتظار می رفت این پروژه با بازی نام های مهمی مانند نورگل یشیلچای، سلیم بایراکتار، بننو ییلدیریملار، رابیا سویتورک و امره کیویلجیم به نتایج بسیار بهتری دست یابد.

کانال دی خیلی دوست دارد سریال Veda Mektubu که به تازگی شروع شده و با ادعاهای زیادی پخش می شود، ادامه داشته باشد ، اما اگر رتبه ها همچنان پایین باشد، وضعیت آزاردهنده ای برای پروژه خواهد بود.

با این همه بازیگران خوب و امتیاز پایین در نتیجه یک داستان چشمگیر، مخاطبانی که نگران خداحافظی سریال Veda Mektubu در مدت کوتاهی از صفحه نمایش هستند، خواهان تبلیغ بیشتری هستند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا