سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

پیشنهاد برگزاری مراسم ازدواج بوراک اوزچیویت Burak Özçivit در دوبی

به گزارش نسیم ورد؛

بوراک اوزچیویت Burak Özçivit که در چند روز گذشته مهمان ویژه شیخ المختوم در دوبی بود، پیشنهاد جالبی درمورد برگزاری مراسم ازدواجش دریافت کرد.

1_d

در این دعوت ویژه و مراسم ویژه که از طرف شیخ المختوم در دوبی برگزار شد، به بوراک اوزچیویت Burak Özçivit برگزار کردن مراسم ازدواجش در دوبی با نامزدش Fahriye Evcen  پیشنهاد شد.

بوراک اوزچیویت Burak Özçivit که در خاورمیانه طرفداران زیادی دارد، در دوبی به گرمی و صمیمیت از او استقبال شد.

2_d

این مراسم استقبال از بوراک اوزچیویت Burak Özçivit  در مرکز خرید City Walk در دوبی برگزار شد.

در این مراسم ده هزار نفر توانستند به داخل مرکز خرید بروند و از بوراک اوزچیویت Burak Özçivit استقبال کرده و شانس از نزدیک دیدن بوراک اوزچیویت Burak Özçivit را داشتند ولی به دلیل ازدحام هزاران نفر دیگر نتوانستند به داخل مرکز خرید بروند و از بوراک اوزچیویت Burak Özçivit استقبال کنند.

3_d

پس از برگزاری این مراسم بوراک اوزچیویت Burak Özçivit در دیدار با خبرنگاران به سوالاتی که از او پرسیده شد با صبر و حوصله جواب داد.

بوراک اوزچیویت Burak Özçivit که در ماههای اخیر به دوست دخترش پیشنهاد ازدواج داده بود و جواب بله گرفته بود و در این مراسم پیشنهاد برگزار کردن مراسم ازدواجشان در دوبی به او شد و در جواب گفت لازمه که یک مراسم ازدواج هم در دوبی برگزار کنیم.

6_d

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا