سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

حتی رسیدن به این نقطه موفقیت بزرگی برای سریال اسم من فرح هست می باشد

تاریخ پخش قسمت پایانی سریال «Adım Farah » (اسم من فرح هست ) با بازی انگین آکیورک و دمت اوزدمیر اعلام شد. بر اساس گزارش رسانه ها، این سریال با بیست و هفتمین قسمتش برای آخرین بار با بینندگان خود دیدار خواهد کرد.

سریال Adım Farah که در فصل اول بیشتر مورد توجه طرفداران سریال های محلی قرار گرفت، در فصل دوم داستان متفاوتی را فاش کرد. با این حال، زمانی که این داستان جدید مورد رضایت مخاطب قرار نگرفت، تغییرات قابل توجهی ایجاد شد.

در سریال « اسم من فرح هست»  نیز تغییر روز پخش رخ داد و این سریال که آخرین پخش آن در شامگاه شنبه بود، با کاهش سریع رتبه مواجه شد.

این سریال که برای حفظ موفقیت فصل اول خود در فصل دوم مشکل داشت، حمایت زیادی به خصوص از طرف طرفداران سریال های ترکی پیدا کرد.

گفته می شود سریال «اسم من فرح هست» با بیست و هفتمین قسمت خود روز شنبه ۳۰ دسامبر برای آخرین بار با مخاطبان دیدار خواهد کرد.

اینکه سریال Adım Farah به این نقطه رسیده است هم نتیجه حمایت زیاد طرفداران سریال های ترکی و هم همکاری چشمگیر انگین آکیورک و دمت اوزدمیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا