سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینما و تلویزیونگوناگون

نخستین تریلر فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را با زیرنویس فارسی تماشا کنید

[ad_1]

بالاخره سونی پیکچرز نخستین تریلر فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) را منتشر کرد.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست به کارگردانی جان واتس دنباله‌ای برای «مرد عنکبوتی: دور از خانه» به‌شمار می‌رود و در آن بالاخره هویت پیتر پارکر فاش می‌شود. در نخستین تریلر این فیلم شاهد صحنه‌هایی از شکل‌گیری دوستی پارکر با استیون وینسنت (دکتر استِرِنج) هستیم و بخشی از مشکلاتی را که پس از برملا شدن هویت واقعی‌اش پیش پای او قرار می‌گیرد، می‌بینیم.

پس از اینکه رسانه‌ها متوجه می‌شوند مرد عنکبوتی همان پیتر پارکر است، او تصمیم می‌گیرد به کمک استیون وینسنت طلسمی را اجرا کند که به‌واسطه‌ی آن همه هویت وی را فراموش می‌کنند و این امر ماجراهای عاشقانه و ارتباط پیتر با نزدیکانش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اجرای این طلسم پایداری زمان و مکان را برهم می‌زند و به‌نظر همین اتفاق باعث برهم خوردن نظم جهان می‌شود و در مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست چند نسخه مختلف از مرد عنکبوتی (شخصیت‌های فیلم‌های پیشین مرد عنکبوتی) را شاهد خواهیم بود.

از میان بازیگران فیلم جدید مرد عنکبوتی می‌توان به تام هالند، جیمی فاکس، زندیا کلمن، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون جی. بی اسموو، تونی ریوولوری و مریسا تومِی اشاره کرد. کریس مک‌کنا و اریک سامرز فیلم‌نامه‌ی مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را نوشته‌اند و مانند دو نسخه‌ی قبلی مرد عنکبوتی، مایکل جاکینو موسیقی متن ماجراجویی‌های تازه پیتر پارکر را ساخته است.

فیلم «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» به‌عنوان بیست و پنجمین فیلم دنیای سینمایی مارول تا چند روز دیگر در آمریکا و سایر نقاط جهان روی پرده می‌رود و پس از آن در مهرماه والت دیزنی «جاودانگان» را اکران می‌کند تا نوبت به نمایش مرد عنکبوتی برسد.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در تاریخ ۲۶ آذر (۱۷ دسامبر) به‌عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول روی پرده می‌رود و چند هفته‌ی بعد از طریق سرویس آنلاین دیزنی پلاس در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

منبع: Gamespot

[ad_2] منبع:دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا