سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پرنس چارلز با پرنس هری که خانواده سلطنتی را در ملا عام خراب کند موافق نیست.

پرنس چارلز با مصاحبه پسرش شاهزاده هری با همسرش مگان مارکل برای حل مشکلاتش با خانواده سلطنتی انگلیس مخالف است.

یک منبع به طور انحصاری در شماره جدید مجله Us Weekly فاش می کند: “چارلز موافقت نمی کند که هری کل خانواده اش را در انظار عمومی خراب کند.” “چارلز فکر می کند این مسائل می توانستند به راحتی در خلوت حل و فصل شوند.”
چارلز 72 ساله و پسر ارشد او ، پرنس ویلیام ، “احساس می کنند که این یکی از اولین مصاحبه هایی هست که در آینده قراره انجام بشه و  باعث شکست تاج و زندگی سلطنتی می شود”.

مگان 39 ساله بازیگر Suits ، و هری 36 ساله  ، ادعاهای جسورانه ای در مورد عدم حمایت آنها از خانواده سلطنتی قبل از کناره گیری از سلطنت در اوایل سال 2020 ابراز داشتند.  

مگان گفت:”من واقعاً شرمنده بودم که آن زمان آن را گفتم و شرم داشتم که مجبور شدم آن را به هری بقبولونم ، خصوصاً چون می دانم او چقدر ضرر کرده است ، اما می دانستم که اگر آن را نمی گفتم ، آن را انجام می دادم” “من دیگر نمی خواستم زنده بمانم.”

مارکل سپس تجربه اش را در ارتباط با تیم منابع انسانی کاخ یادآوری کرد و گفت: “آنها گفتند:”برای محافظت از تو کاری نمی توانیم انجام دهیم زیرا شما کارمند موسسه نیستید. “

هری ، به نوبه خود ، ادعا کرد که پدرش بعد از جزئیات برنامه های آنها برای کناره گیری از مقامشان  قبل از اعلام رسمی در ژانویه 2020 قطع رابطه اش را  با آنها اعلام کرد. هری بعد قطع حمایت مالی هزینه های زندگی اش را با ارثیه ای که مادر مرحومش پرنسس دایانا به او داده بود ، تامین کرد. 

هری توضیح داد: “من واقعاً احساس ناامیدی می کنم ، چون [چارلز] چیزی مشابه این موضوع را پشت سر گذاشته است.” “او می داند که چه احساسی دارد ، و [پسرم] آرچی نوه اش است. من همیشه او را دوست خواهم داشت ، اما آسیب زیادی دیده ام و من همچنان تلاش و بهبود آن رابطه را به عنوان یکی از اولویت هایم قرار خواهم داد. “

مارکل و هری که در حال حاضر در انتظار یک دختر بچه هستند ، بعد از کناره گیری از وظایف ارشد سلطنتی ، دوباره به مونتسیتو ، کالیفرنیا نقل مکان کردند. کاخ باکینگهام در 19 فوریه تأیید کرد که عزیمت این دو نفر دائمی خواهد بود قبل از اینکه به اتهامات مصاحبه پاسخ دهد.

“تمام خانواده متأسف هستند که می دانند این چند سال گذشته چقدر چالش برانگیز برای هری و مگان بوده است. در این بیانیه که روز سه شنبه ، 9 مارس برای Us خوانده شد ، موارد مطرح شده نگران کننده است. “اگرچه برخی از خاطرات ممکن است متفاوت باشد ، اما آنها بسیار جدی گرفته می شوند و توسط خانواده بصورت خصوصی برطرف خواهد شد. هری ، مگان و آرچی همیشه اعضای خانواده بسیار دوست داشتنی خواهند بود. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا