سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کانیه وست و کیم کارداشیان علی رغم سرپرستی مشترک فرزندانشان دیگر باهم صحبت نمی کنند.

کیم کارداشیان و کانیه وست بعد از طلاق باهم صحبت نمی کنند – بعد از اینکه خواننده رپ تمام شماره تلفن هایش را عوض کرد و به کیم گفت فقط از طریق تیم امنیتیش می تواند با او تماس بگیرد.

یک منبع به طور اختصاصی به Page Six گفت که کانیه 43 ساله ، ناگهان رابطه اش را با کیم 40 ساله قطع کرد ، حتی قبل از اینکه آنها درخواست طلاق کنند.

اما علیرغم خصومت ، این منبع افزود که این زوج همچنان به سرپرستی مشترک فرزندانشان ادامه می دهند و کانیه در حالی که کیم بیرون است مرتباً در خانه با آنها دیدار می کند.

منبع گفت: “حتی قبل از اینکه کیم درخواست طلاق کند ، کانیه شماره اش را عوض کرد و گفت:” شما می توانید از طریق امنیتی با من تماس بگیرید. “

“با وجود این ، کیم به کانیه که در اطراف بچه ها باشد اعتماد دارد. کانیه آنها را دوست دارد و آنها را می بیند.

“کیم از خانه بیرون می رود و کانیه می آید و با بچه ها می گذرد. آنها پرستار بچه دارند بنابراین این کار آسان است. “

گزارش شده است که کیم هرگز مانع رابطه کانیه با فرزندانشان نخواهد شد ، اما به درخواست کانیه هنگام ملاقات او، کانیه نباید در آنجا باشد.

Page Six به طور انحصاری فاش کرد که کیم در ماه ژانویه در حال طلاق بود. بعد از میانجیگری، کیم در 19 فوریه درخواست طلاق داد.

این زوج در طلاقشان بر سر املاک مخفی هیلز جنگ کرده بودند ، اما کیم مجاز بود که این خانه را به عنوان خانه اصلی فرزندانش دختران نورث ، 7 ساله و شیکاگو 3 ساله و پسران سنت ، 5 ساله، و مزامیر ، 1 ساله نگه دارد.

این منبع افزود ، “کیم مالک تمام زمین های اطراف خانه است ، اما کانی خودش خانه را خریده بود ، سپس آنها هزینه های بازسازی را تقسیم کردند. کیم برای حفظ خانه جنگید زیرا آنجا خانه فرزندان آنهاست و او برنده شد.

“کانیه البته دامداریش را در وایومینگ دارد ، اما او اخیراً در ضبط و کار در لس آنجلس بوده است ، بنابراین به طور منظم به دیدار بچه ها می آید. “

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا