سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

لوگان مارشال گرین: در ابتدا قرار بود من نقش جان کانر را در Terminator 3 ایفا کنم!

لوگان مارشال گرین (Logan Marshall-Green)، هنرپیشه آمریکایی، از رد کردن پیشنهاد بازی در نقش جان کانر (John Connor) در فیلم Terminator 3: Rise Of The Machines (نابودگر ۳: خیزش ماشین‌ها) سخن می‌گوید. پس از موفقیت بزرگ فیلم Terminator 2: Judgment Day (نابودگر ۲: روز داوری)، اکران نسخه سوم این فرانچایز دوازده سال بعد صورت گرفت. این تاخیر تا اندازه‌ای به مسائل حقوقی مربوط می‌شد و در‌حالی‌که جیمز کامرون (James Cameron) در ابتدا به نوشتن و کارگردانی این فیلم علاقه‌مند بود، رفته رفته سراغ پروژه‌های دیگر رفت و در نهایت نیز این پروژه را ترک کرد. با نسیم ورد همراه باشید.

Logan-Marshall-Green-Upgrade-Blumhouse

در نهایت، Terminator 3 (نابودگر ۳) به نسخه‌ای بازسازی شده از سری دوم این فرانچایز بدل گشت که در آن بار دیگر از جان کانر با بازی نیک استال (Nick Stahl) در برابر یک رباتِ زنِ پیشرفته محافظت می‌شد. در‌حالی‌که این فیلم از صحنه‌های اکشن عالی و پایان‌بندی پیچیده و تکان دهنده‌ای برخوردار بود، بسیاری از طرفداران و منتقدان آن را از دو فیلم قبلی این فرانچایز به کارگردانی کامرون ضعیف‌تر می‌دانستند. با‌ این وجود، بسیاری Terminator 3 (نابودگر ۳) را در میان سایر فیلم‌های این فرانچایز که کامرون در آن‌ها دخالتی نداشته است، قابل قبول تلقی می‌کنند.

در نسخه سوم فرانچایز Terminator (نابودگر)، نیک استال نقش جان کانر را از ادوارد فرلانگ (Edward Furlong) به ارث برد اما لوگان مارشال گرین در مصاحبه‌ای که اخیرا با پادکست Maltin On Movies انجام داده بود، اظهار داشت که پیشنهاد بازی در نقش جان کانر در این نسخه از فرانچایز در ابتدا به او داده شده بود و وی به دلیل تمرکز بر تحصیلات دانشگاهی آن را رد کرده است. در ادامه بخش‌هایی از سخنان وی در مصاحبه مذکور را می‌خوانید:

من برای اولین تست بازیگری این فیلم در مدرسه وقت رزرو کردم و هنگامی که برای تست رفتم فهمیدم که تمایلی به رزرو آن و قرارداد بستن برای این فیلم ندارم. از دیگر سو، فهمیدم که نیک استال تمایل به ایفای آن نقش به‌خصوص را دارد و از آنجایی که کارگردان پروژه جاناتان موستو (Jonathan Mostow) بود و این دو سابقه دوستی با یکدیگر را در دانشگاه نیویورک داشتند، پی بردم که آن‌ها تمرینات بازی در این نقش را آغاز کرده‌اند تا اگر من به آن‌ها جواب منفی دادم، عقب نمانند! به‌هر‌حال من می‌خواستم فارغ‌التحصیل شوم و مهم‌تر از آن، من سه سال با همکلاسی‌هایم بودم و نمی‌خواستم تحصیلاتم را در میانه راه ناتمام بگذارم. هضم این مسئله برای جاناتان سخت بود و همین باعث شد تا من بیشتر فکر کنم و به این نتیجه برسم که تنها پس از ایمان قلبی کامل، قدم در پروژه‌ای بگذارم.

اکثر دانشجویان بازیگری با پیشنهاد بازی نقش اصلی در بلاک‌باستری مانند نابودگر ۳، مشتاقانه آن را می‌پذیرند؛ بنابراین تصمیم لوگان مبنی بر تمرکز بر تحصیلاتش به جای بازی در این فیلم، حرکت جسورانه‌ای بوده است. بعدها نیز به نظر نرسید که از تصمیمش پشیمان شده باشد و درعوض قویا به ایفای نقش در فیلم‌هایی چون Upgrade (ارتقاء) و Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) پرداخت.

پس از این سه شماره از فرانچایز، کاراکتر جان کانر سفر عجیب و غریبی را با کریستین بیل (Christian Bale) در فیلمTerminator: Salvation (نابودگر: رستگاری) و نیز جیسون کلارک (Jason Clarke) در فیلم Terminator: Genisys(نابودگر: پیدایش) بر پرده نقره‌ای تجربه کرد. پس از تبدیل شدن به یک ماشین توسط اسکای نت (Skynet)، کانر به تبهکار اصلی فیلم بدل گشته بود و اگر ساخت دنباله‌های بعدی ادامه می‌یافت، ظاهرا باید شاهد نسخه سایبورگ این کاراکتر می‌بودیم.

اگرچه ساخت سری جدید این فرانچایز به کارگردانی تیم میلر (Tim Miller) و با تهیه‌کنندگی و نظارت جیمز کامرون مدتی است که آغاز شده است اما گویا در این فیلم شاهد نسخه‌ی جوان جان کانر خواهیم بود. همچنین لیندا همیلتون (Linda Hamilton) نیز قرار است تا پس از ۲۵ سال بار دیگر در این پروژه نقش سارا کانر را ایفا کند. کامرون نیز درباره داستان این پروژه گفته است که دو شماره اول از این فرانچایز، معیار و ملاک این نسخه خواهند بود و بعدها مردم دنباله‌هایی همچون Terminator 3: Rise Of The Machines (نابودگر ۳: خیزش ماشین‌ها) را از یاد خواهند برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا