سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ایرانی

اتهام نژاد پرستی به امین حیایی به دلیل اظهاراتش در « عصر جدید »

در برنامه عصرجدید، شوخی امین حیایی با یکی از شرکت‌کنندگان باعث ایجاد حاشیه‌هایی در فضای مجازی شده و کاربران، این شوخی حیایی را یک عمل نژادپرستانه دانسته‌اند. امین حیایی به یکی از شرکت‌کنندگان که درحال تعریف‌کردن خاطره‌ای از تأخیر خود به دلیل دوش‌گرفتن است، می‌گوید: «‌گفتن برو تا سفید نشدی بیرون نیا». حالا بخشی از واکنش‌های مردمی به این شوخی و جنجال‌های بعد از آن را بخوانید:

روزی صدبار داریم‌ نژاد و رنگ و لهجه و اصالت همو به رگبار می‌بندیم، حالا واسه یه شوخی امین حیایی خونمون به جوش اومد.

از فردا در فروشگاه‌ها تبلیغات می‌کنند سفید‌کننده امین حیایی موجود است! جالبه در بازبینی هم حذف نشده است!

امین حیایی یه حرفی زد به یه بنده خدایی تو برنامه عصرجدید حالا اینو علم کردن که آآآآآییی نژادپرستی کردی! فقط در واکنش به این‌که دوستای اون پسر سیستانی تو حموم نگهش داشته، گفت: بهت گفتن تا سفید نشی نمیزاریم بیای بیرون!

جدا باید توضیح بدیم چرا «شوخی» با رنگ پوست نژادپرستانه‌س؟ تورو خدا؟

به شوخی نژادپرستانه امین حیایی کاری ندارم. اون قهقهه زشت احسان علیخانی چی بود؟

یعنی منی که از نژادپرستی متنفرم، خصوصا اگر تفاوت رنگ پوست باشه، این حرف امین حیایی رو شوخی برداشت کردم نه چیز دیگه!

اگر شوخی نژادپرستانه امین حیایی به جای رسانه ملی در یک رسانه بین‌المللی انجام شده بود، قطعا برخوردهای جدی با آن صورت می‌گرفت. اما از آن‌جا که مشغول قلع و قمع‌کردن عادل فردوسی‌پور و امثال او هستند، قطعا فرصتی برای واکنش به این رفتارهای سخیف نخواهند داشت.

کارمون به جایی رسیده که از رسانه‌ ملی توی یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه، داور مسابقه میاد با وقاحت تمام نژادپرستی رو در قالب شوخی به رخ میکشه و نه‌تنها کسی واکنشی نشون نمیده بلکه حتی ازش استقبال هم میکنن و کلی میخندن!!!

امین حیایی به رنگ پوست تیره یکی تو عصرجدید تیکه انداخت [پسره گفت حموم بودم تو حموم گیر کردم امین حیایی گفت انقد خودتو می‌شستی سفید شی] بعد همه خندیدن، این اتفاق تو غرب می‌افتاد، کل شبکه رو تعلیق میکردن.

حتی اگر امین حیایی خواست شوخی کنه، حرفش نژادپرستانه بود. به خاطر همین می‌گیم شوخی نژادپرستانه.

نقل از مووی مگ ، آفتاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا