سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

هیجان بچه دار شدن باشاک دیزر (başak dizer) و کیوانچ تاتلیتوع (kivanç tatlitug) .

به گزارش نسیم ورد : کیوانچ تاتلیتوع (kivanç tatlitug) و همسرش باشاک دیزر(başak dizer) که یک سال و نیم است ازدواج کرده اند هنوز بچه ندارند بنابر خبرهایی همسرش برای بچه دار شدن تحت نظر پزشک است . کیوانچ تاتلیتوع (kivanç tatlitug) که 33 سال دارد با همسر مانکن اش باشاک دیزر(başak dizer) که 39 سال دارد 1.5سال است که ازدواج کرده است اما متاسفانه فعلا صاحب فرزند نشدن اما خیلی دوست دارن صاحب یک فرزند بشن .

بنابر خبری که ایلم ایپک شافاک(eylem ipek şafak) نوشته زوج هنگامی که نتوانسته از راه های طبیعی بچه دار شوند به دکتر مراجعه کردند و برای بچه دار شدن دارن اقدام  لازم رو انجام میدن .و الان برای بچه دار شدن تحت نظر دکتر می باشن . کیوانچ تاتلیتوع (kivanç tatlitug) خیلی میخواد که پدر بشه به همین دلیل هر بار همسر اش باشاک دیزر (başak dizer) را خودش شخصا به دکتر میبرده است.

kivanc-tatli-112842MV

باید به اطلاع رسانید که کیوانچ تاتلیتوع (kivanç tatlitug) چند بار هم به زبان اورده که بیشتر به خاطر پدر شدن ازدواج کرده ، او عاشق بچه می باشد و میخواهد هر چه زودتر پدر شود . عکس های از این دو زوج جوان ( کیوانچ تاتلیتوع (kivanç tatlitug) و بااشاک دیزر ) :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اگه قصدش از ازدواج پدر شدنش بوده میرفت یه زن جوونتر از خودش .کم سن و سال تر میکرفت نه ( هم سن مادرش)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا