سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

عکس های که قهرمان سوروایور ، تورابی (turabi) در اینستا به اشتراک گذاشته .

به گزارش نسیم ورد : تورابی (turabi) یکی از ورزشکارهای موفق ،ترکیه است که در زمینه بوکس کار میکند و چند باری موفق به کسب مقام در این زمینه شده . تورابی (turabi) بعد از شرکت در مسابقه سوروایور معروف تر شد و تو دل همه مردم ترکیه جا باز کرد . تورابی (turabi) در سال ۲۰۱۴ در مسابقه سوروایور شرکت کرده و در ان سال قهرمان سوروایور شد ، تورابی (turabi) سال بعد یعنی در ۲۰۱۵ در همان مسابقه که( all star survivor ) که از قهرمان های ده ساله این مسابقه ، تشکیل شده بود ، شرکت کرده و باز مقام اول رو کسب کرد . تورابی (turabi) که در سال ۲۰۱۵ قهرمان سوروایور شد ، بعد از این مسابقه خیلی خیلی مشهور شد و زندگی ان خیلی فرق کرد .

تورابی (turabi) بعد از این مسابقات در تبلیغات های تلویزیونی و همین طور به خاطر علاقه ای که به بازیگری داشت در یک سریالی به اسم مارمولک (kertenkele ) که از شبکه ate در حال پخش بود ، نقش افرینی کرد .باید به اطلاع رسانید تورابی (turabi) لقبی برای خودش انتخاب کرده که همه با اون لقب ان را صدا میکنن ، اسم اون لقب ،( turbo turabi ) می باشد . معنی این لقب ، تورابی سریع ، می باشد . ما برای شما عکس های از تورابی (turabi) که در اینستا به اشتراک گذاشته ، جمع اوری کردیم و در اختیارتون قرار میدیم .

عکس های اینستای تورابی (turabi) :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا