سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اکین ترکمن با یک سریال تلویزیونی شگفت انگیز پس از مدت ها سکوت بازگشته است

اکین ترکمن که در سال 1984 در استانبول به دنیا آمد، از جمله بازیگرانیه که در سال های اخیر کمتر در تلویزیون دیده شده است. اکین ترکمن که از سال 2002 سر صحنه فیلمبرداری بوده و با پروژه های مختلفی دیده شده ، با شخصیت اوزلم در سریال تلویزیونی Acı Hayat در ذهنها به یادگار ماند.

همچنین او در سریال Küçük Kadınlar  نقش الیف را بازی کرد.از طرفی بازیگر نقش پاموک را در سریال بسیار پرطرفدار آدانالی دیدیم. این بازیگر که در سال های اخیر به دلیل عدم حضور در سریال های تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته، از جمله افراد مشهوری بود که در مراسم عروسی ابرو شاهین شرکت کرد.

اکین ترکمن درباره پروژه های جدید می گوید: «هر چه انتخاب‌کننده‌تر و بالغ‌تر شدم، هیجان‌ام کمی کاهش یافت. من فقط می توانم در مورد پروژه های بسیار خوب هیجان زده شوم. آن پروژه های خوب هم همیشه ارائه نمی شوند. حالا تهیه‌کنندگانی که می‌خواهم با آنها کار کنم مشخص شده‌اند، منتظر بازیگرانی هستم که می‌خواهم با آنها کار کنم.

اکین ترکمن از جمله نام های مطرح شده در نسخه سریالی فیلم Organize İşler است. یلماز اردوغان در تلاش برای تکمیل فیلمنامه این سریاله که قرار است فیلمبرداری آن در پاییز با حضور بازیگران اسم و رسم داری آغاز شود.

نسخه سریالی فیلم محبوب یلماز اردوغان در 8 قسمت و از پلتفرم دیزنی پلاس پخش خواهد شد. شرکت اکین ترکمن در این پروژه که در آن نام های مشهور زیادی با هم ملاقات خواهند کرد، طرفداران را خوشحال می کند.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا