سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بریتنی اسپیرز در پست اینستاگرامیش اعلام کرد که باردار است

بریتنی اسپیرز می گوید منتظر بچه است! این خواننده 40 ساله روز دوشنبه در اینستاگرامش اعلام کرد که با نامزدش سام اصغری منتظر بچه شان هستند است. اسپیرز در حال حاضر مادر شان پرستون 16 ساله و جیدن جیمز 15 ساله با همسر سابقش کوین فدرلاین است.

اسپیرز این خبر هیجان انگیز  را در کنار عکسی از یک فنجان چای و گل فاش کرد.

“من خیلی وزن کم کردم تا به سفر مائویی بروم فقط برای اینکه دوباره آن را به دست بیاورم 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ … عزیز م… چی شد شکمم؟” اسپیرز با اشاره به اصغری، 28 ساله، که هنوز با او ازدواج نکرده ، نوشت: شوهرم گفت: “نه غذای حامله ای احمقانه است!”

او ادامه داد: ” من یک آزمایش بارداری دادم … و اوهههه خوب … من دارم بچه دار می شوم 👶🏼.” “… 4 روز بعد من  مادر باردار کمی غذای بیشتری خوردم 🤰🏼🙈🙈🙈 در حال رشده!!!

اسپیرز گفت که در حین بارداری  “هر روز یوگا 🧘‍♀️ انجام خواهد داد” و “شادی و عشق زیادی را پخش خواهد کرد!!!”

دوست اسپیرز، پاریس هیلتون، از این خبر خوشحال شد و گفت : “تبریک می‌گم خواهر!! من برای شما خیلی هیجان‌زده هستم! دوستت دارم!!!”

اسپیرز و اصغری در سپتامبر، پس از ملاقات در سال 2016، نامزدیشان را اعلام کردند. طی شهادت اسپیرز در دادگاه در ژوئن، او فاش کرد که می‌خواهد ازدواج کند و بچه‌دار شود و مدعی شد که محافظه‌کاری‌اش مانع از انجام این کار شده است.

او گفت: “در حال حاضر در کنسرواتور به من گفته شد که نمی توانم ازدواج کنم یا بچه دار شوم. من در حال حاضر یک آی یو دی داخل بدنم دارم تا باردار نشم.” می‌خواستم آی‌یو‌دی را بیرون بیاورم تا بتوانم برای بچه‌دار شدن اقدام کنم. اما این تیم اجازه نمی‌دهند برای بیرون آوردن آن پیش دکتر بروم، بخاطر اینکه نمی‌خواهند من بچه دار شوم. بچه های دیگر.”

پس از پایان دوره محافظه‌کاری اسپیرز در نوامبر، این خواننده در اینستاگرامش فاش کرد که به فکر یک بچه دیگر است.

ماه گذشته وقتی ای تی با اصغری صحبت کرد، او در مورد زندگی  با نامزدش صحبت کرد.

او گفت: “همه چیز شگفت انگیزه” ما برای شروع فصل جدید خیلی هیجان‌زده هستیم و همه چیز از اینجا به بعد بسیار مثبت است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا