سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال Suits: تجدید دیدار مایک و هاروی در پروموی قسمت پنجم فصل پایانی

[ad_1]

شبکه USA پروموی جدیدی برای قسمت پنجم فصل نهم و پایانی سریال Suits «سوتس» منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت پاتریک جی. آدامز (Patrick J. Adams) در نقش سابقش مایک راس هستیم. آدامز قبلا یکی از نقش‌های اصلی سریال را در کنار گابریل مکت (Gabriel Macht) بازی می‌کرد، تا اینکه در پایان فصل هفتم از این سریال جدا شد.

Suits داستان یک شرکت حقوقی در منهتن به رهبری هاروی اسپکتر (با بازی مکت)، شریک باهوشش لوئیس لیت و دانا پلسون را دنبال می‌کند. پس از جان سالم به در بردن از آشفتگی مدیریتی و از دست دادن مهره‌های کلیدی، این سه نفر با حمایت الکس ویلیامز و کاترینا بنت سعی در حل کردن پرونده‌های بزرگ دارند.

فصل پایانی Suits ماجرای شرکت متحول شده و فداکاری رابرت زین برای نجات هاروی را دنبال می‌کند. پس از این فداکاری، سامانتا مربی خودش را از دست می‌دهد و هاروی حین اینکه سعی می‌کند او را به آرامش برساند، متوجه می‌شود نباید مهمترین فرد زندگی خودش یعنی دانا را از دست بدهد.

سریال Suits توسط آرون کورش ساخته شده که تهیه‌کننده اجرایی سریال هم هست. داگ لیمان (Doug Liman)، دیوید بارتیس (David Bartis)، جین کلین (Gene Klein)، ایتن دروگین (Ethan Drogin) و کریستوفر میسیانو (Christopher Misiano) دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

منبع: Comingsoon

نقل از سینما فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا