سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اولین تصاویر از سریال The Spy به همراه تاریخ پخش آن منتشر شد

[ad_1]

Netflix تاریخ انتشار سریال ۶ قسمتی The Spy را مشخص کرد. این سریال بر اساس داستانی واقعی از زندگی الی کوهن، جاسوس اسرائیلی در سوریه و در اوایل دهه ۶۰ میلادی است و ساشا بارون کوهن (Sacha Baron Cohen) نقش اصلی آن را ایفا خواهد کرد. این سریال ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) بر روی Netflix در دسترس خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

نویسندگی و کارگردانی سریال توسط برنده‌ی جایزه‌ی امی یعنی گیدین راف (Gideon Raff) انجام خواهد شد. داستان در مورد مامور سابق موساد، الی کوهن، یکی از مشهورترین جاسوسان دنیا است. او موفق شد تا خود را به مراتب عالی حکومتی سوریه برساند و در سیاست‌های آن‌ها اثرگذاری داشته باشد. فعالیت‌ها و ارتباطات او عواقب پایداری داشته و موجب شکل‌گیری خاورمیانه امروزی شده‌اند.

در این سریال کوتاه بازیگران دیگری از جمله نوح امریک (Noah Emmerich) در نقش رابط الی و موساد (دن پلگ)، هیدر راتسون روتم (Hadar Ratzon Rotem) در نقش همسر الی (نادیا) و ولید زعیتر (Waleed Zuaiter) در نقش افسر ارتش (امین ال‌حافظ) نقش‌آفرینی کرده‌اند. Légende Films و آلن گلدمن (Alain Goldman) تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارند.

ساشا بارون کوهن بیشتر برای نقش‌آفرینی‌های کمدی‌اش در آثاری همچون Borat و Bruno شناخته می‌شود. او در آثار دیگری مانند Les Miserables و Hugo و The Dictator و مجموعه‌ی Madagascar حضور داشته است.

منبع: comingsoon

نقل از سینما فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا