سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

آمار تماشای فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 در اروپا از فیلم های هالیودی هم جلو زد

به گزارش نسیم ورد؛

فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 که کارگردان و بازیگر نقش اول آن شاهان کوکباکار Şahan Gökbakar است و این روزها با اکران سینماها آشنا شده و در سینماها پخش می شود.

1_d

فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 که از یک هفته پیش شروع به اکران شده است، افرا زیادی برای تماشای این فیلم به سینماها هجوم آورده اند و رکورد آمار تماشا را بدست آورده است.

2_d

آمار تماشای فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 در ترکیه در مدت کوتاه یک هفته به یک میلیون و هشتصد و نود هزار و چهارصد و ده نفر رسیده بود که این آمار خیره کننده ای می باشد.

3_d

همچنینن این فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 بعد از اکران در ترکیه در اروپا نیز طرفداران زیادی دارد و به نظر می رسد که در اروپا نیز رکورد جدیدی ثبت کند.

4_d

فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 در هفته گذشته در کشور هلند آمار تماشای خوبی در سینماهای این کشور داشته به حدی که در بین تمام فیلم های در حال اکران در این کشور رتبه اول آمار تماشا را بدست آورده است.

6_d

فیلم رجب ایودیک Recep İvedik 5 که هفته گذشته در اروپا نیز به اکران درآمده است و آمار تماشای خیره کننده ای به ثبت رسانده است و حتی از فیلم های هالیوودی در حال اکران جلو زده است و این موضوع را در بیشتر اخبار و رسانه های اروپایی ارزش خبری داشته و در اخبار پخش شده است و بعد از آن شاهان گوکباکار Şahan Gökbakar نیز این موضوع را از اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته است.

9_d

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا