سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

آخرین وضعیت رابطه هانده ارچل Hande Erçel و دوست پسرش Ekin Mert Daymaz

به گزارش نسیم ورد؛

رابطه هانده ارچل Hande Erçel و دوست پسر بازیگرش اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz که در روز های اخیر شایعات جدایی شان در رسانه ها پیچیده بود، برخلاف تمام شایعات ادامه دارد.

0x0-1488531219087

این اواخر که شایعات اتمام رابطه هانده ارچل Hande Erçel و دوست پسر بازیگرش اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz در رسانه ها بود و چند روز پیش هانده ارچل Hande Erçel و دوست پسر بازیگرش اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz بصورت همزمان و در عین واحد هرکدام در کلوپ های شبانه متفاوتی مشغول خوشگذرانی بودند و این موجب اوج گرفتن شایعات جدایی آنها شده بود.

fft99_mf5773999

اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz روز گذشته در مصاحبه با خبرنگران شایعات جدایی از دوست دخترش هانده ارچل Hande Erçel را کذب تلقی کرد و گفت رابطه شان به خوبی و خوشی ادامه دارد.

650x344-1488531112431

هانده ارچل Hande Erçel و دوست پسر بازیگرش اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz که در دسامبر 2016 پس از یکسال قهر بودن دوباره آشتی کرده و رابطه شان را ادامه داده بودند.

CTwHUBuWEAArYME

در روز های اخیر شایعات جدایی هانده ارچل Hande Erçel و دوست پسر بازیگرش اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz در رسانه ها بود که اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz در مصاحبه با خبرنگران جواب همه این شایعات را بطور مفصل داد.

Hande-Ercel-Desktop-Wallpaper-11883

اکین مرت دایماز Ekin Mert Daymaz در مصاحبه با خبرنگران این توضیحات را داد:

« رابطه من و هانده ارچل Hande Erçel به خوبی و خوشی ادامه دارد و شایعاتی درمورد اینکه من به او خیانت کرده ام درآمده بود ولی افرادی که پیش من دیده شدند، دوستان من بودند و ذاتا توضیحات لازم را به هانده داده ام. »

Hande-Ercel-Best-Wallpaper-11882

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا