سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپادسته‌بندی نشده

ویلو اسمیت توضیح می دهد که چرا در کودکی از فرصت های شغلی دور شد

ویلو اسمیت در مورد شروع یک حرفه در سن جوانی و اینکه چرا تصمیم گرفت از فرصت ها دور شود صحبت می کند.

این خواننده 21 ساله که دختر ویل و جادا پینکت اسمیته قرار بود نقش اصلی را در بازسازی فیلم موزیکال آنی در سال 2014 بازی کند، اما تصمیم گرفت این کار را رها کند.

ویلو در مصاحبه ای در SiriusXM’s Bevelations گفت : “من در سن خیلی کم دیدم. دیدم، مسیر تاریکی را دیدم که می توانستم سقوط کنم. می دانید، ما قبلا در مورد آن صحبت می کردیم.مکانیسم ها خیلی زود شروع شدند و این هرگز سرگرم کننده نیست.من می دانستم که باید بچه باشم.”

بوی اسمیت مجری برنامه از او پرسید: “در دوران کودکی چگونه از این فرصت ها فاصله می گیری؟

ویلو پاسخ داد: “در آن زمان؟ من حدود 10، 11 سال داشتم. من، غمی را لمس کرده بودم که نمی دانستم وجود دارد و این وحشتناک بود. من می‌گفتم، “قبلاً هرگز این را احساس نکرده‌ام. نمی‌دانم، مشخصه که چیز نرمالی نیست و من باید قبل از تبدیل شدن جایگاهم به یک مکان تاریک‌ و تاریک‌تر این را متوقف کنم.”  می دانستم که این احساس اشتباهه فقط آن را می دانستم. فقط می دانستم که همه چیز اشتباه است.

و با وجود اینکه من ترس را در زندگی روزمره ام تجربه می کردم، هنوز هم امروز در مورد حرفه ام موسیقی ، یک ترس حرکتی رو به بالا و رو به جلو دارم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا