سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

خواننده معروف سردار اورتاچ Serdar Ortaç بالاخره میتونه خواسته همسرش رو برآورده کنه

به گرارش نسیم ورد؛

در ازای بازی سردار اورتاچ Serdar Ortaç در یک فیلم تبلیغاتی در آمریکا دو عدد ویلای لوکس در آمریکا نصیب سردار اورتاچ Serdar Ortaç می شود.

16_d

کلویی اورتاچ Chloe Ortaç همسر خواننده معروف سردار اورتاچ Serdar Ortaç مدت یکسال است که از همسرش خواسته بود یک خانه در شهر میامی آمریکا برای او بخرد.

3_d

زمانی که همسر سردار اورتاچ Serdar Ortaç از او خواست برایش خانه بخرد، او گفته بود به اندازه کافی پول ندارم ولی مقداری بیشتری کنسرت میدهم و مقداری هم وام میگیرم و خانه را میخرم.

2_d

تقریبا سه هفته پیش شانس در خونه خواننده معروف سردار اورتاچ Serdar Ortaç را زد و از طرف شرکت ساختمانی که مرکزش در استامبول است و در آمریکا نیز کار می کند، پیشنهادی دریافت کرد.

9_d

پیشنهاد شرکت اینگونه بود که در ازای بازی خواننده معروف سردار اورتاچ Serdar Ortaç و همسرش کلویی اورتاچ Chloe Ortaç در فیلم تبلیغاتی دو ویلای لوکس با منظره دریاچه نصیب این زوج عاشق و خوشبخت می شود.

17_d

خواننده معروف سردار اورتاچ Serdar Ortaç این پیشنهاد 600 هزار دلاری که درقبالش دو ویلای لوکس می گیرد را قبول کرد.

6_d

خواننده معروف سردار اورتاچ Serdar Ortaç که به همراه همسرش در میامی به سر می برد، قرار است برای مراسم شروع به کار این پروژه ساختمانی در آمریکا یک کنسرت داشته باشد.

21_d

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا