سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیرپیشخوان اروپا

جنیفر گارنر در مورد آرزویی که بعد از طلاق از بن افلک از دست داد، صحبت می کند.

این بازیگر 48 ساله  روی جلد آخرین شماره  مجله هالیوود ریپورتر آمد و درباره رویایی که بعد از جدایی آنها از دست داد صحبت می کند. گارنر و افلک از سال 2005 تا 2018 ازدواج کردند و سه فرزند بنامهای ویولت 15 ساله ، سرافینا 12 ساله و ساموئل 9 ساله دارند.

گارنر اذعان می کند: “طلاق کار سختی نیست ، وضعیت بعد از آن کار سختی است.” چشم فرزندانم به من است.”

گارنر قبلاً در سال 2016 به Vanity Fair (کمی بعد از جدا شدن از افلک) گفته بود که “آرزوی رقصیدن با شوهرم را در عروسی دخترم از دست داده ام”. حالا ، بعد از فرزندپروری و رابطه دوستانه با افلک ، فکر نمی کند که این رویا مرده است.

او به THR گفت: “وقتی بچه هایمان ازدواج می کنند ، ما برقصیم.” “ما اوقات خوبی خواهیم داشت. من دیگر نگران آن نیستم.”

در بخش دیگری از مصاحبه ، گارنر به چالشهای زیادی که در تلاش است تا خانواده را در معرض دید عمومی قرار دهد ، می پردازد. او زمانی را به یاد می آورد که او و افلک به امید زندگی ساده تر در ایالت های نیویورک ، بوستون یا سانفرانسیسکو قصد داشتند از لس آنجلس خارج شوند.

گارنر گفت ، “این استرس زیادی را در خانواده کوچک ما ایجاد می کند ،” به هر کجا که بروید “هر کسی با دوربین” به اطراف ما می آیند و شروع به عکاسی می کنند.

گارنر فاش می کند که بیماری ویروس کرونا در واقع یک مزیت خوب برای او و خانواده اش داشته است. تابستان گذشته ، به دلیل ماسک زدن ناشناس میشد و میتوانست بچه هایش را برای بازی به ساحل ببرد. گارنر به THR می گوید که فرزندانش از او پرسیدند که چرا قبلاً همچین کاری نمیکردند.

گارنر به یاد می آورد: “من به آنها گفتم ، ما سعی می کنیم برویم اما جلوی دوربین قرار میگرفتیم.” ”  شما تجربه بیرون رفتن با خانواده را از بین میبرید.”

در اوایل این ماه ، گارنر همچنین در مورد چالش های تربیت کودکان در میان یک بیماری کرونا در مصاحبه با ET صحبت کرد.

“این سال برای مادران سال سختی بود. ما مجبور شدیم به فرزندانمان بگوییم” نه ، نه ، نه “. ما باید ببینیم که بچه های ما در خانه هستند و خیلی چیزها را از دست می دهند. ” “اینکه فرزندانتان چیزی را که منتظر آن بوده اند از دست می دهند و دیدن اینکه منزوی شده اند بسیار سخت بوده است …”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا