سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اولین تصاویر سومین سریال دنیای Walking Dead منتشر شدند

[ad_1]

شبکه AMC شش تصویر از سومین سریال دنیای The Walking Dead «مردگان متحرک» که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده منتشر کرد. این سریال برای اولین بار هفته آینده در مراسم کامیک‌کان نیویورک پنل اختصاصی خواهد داشت.

در این پنل سازنده اسکات گیمپل (Scott M. Gimple) و شورانر مت نگرت (Matt Negrete) همراه با بازیگران عالیه رویال (Aliyah Royale)، الکسا منصور (Alexa Mansour)، آنت ماهندرو (Annet Mahendru)،‌ نیکولاس کانتو (Nicolas Cantu)، هل کامپستون (Hal Cumpston) و نیکو تورتورلا (Nico Tortorella) حضور دارند.

این اسپین‌آف سومین سریال این فرنچایز تلویزیونی پس از The Walking Dead و Fear the Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید» است. این سریال داستان دو شخصیت اصلی زن را دنبال کرده و تمرکزش روی نسلی است که پس از آخرالزمان به بلوغ رسیده‌اند. برخی از آن‌ها به قهرمانان و برخی به شروران تبدیل می‌شوند. در پایان همه آن‌ها برای همیشه تغییر می‌کنند.

به تازگی قسمت پایانی فصل پنجم Fear the Walking Dead پخش شده و The Walking Dead در تاریخ ۶ اکتبر برای فصل دهم خودش برمی‌گردد.

پخش دومین اسپین‌آف The Walking Dead احتمالا از بهار ۲۰۲۰ از شبکه AMC آغاز شود.

منبع: Comingsoon

نقل از سینما فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا