سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

آلیس ایو به لوک ویلسون در ۱۲ یتیم توانا پیوست

[ad_1]

بازیگر Star Trek Into Darkness آلیس ایو (Alice Eve) برای نقش‌آفرینی مقابل لوک ویلسن (Luke Wilson) به فیلم ورزشی ۱۲ Mighty Orphans با کارگردانی تای رابرتز (Ty Roberts) اضافه شد. 

این فیلم به سفارش شرکت‌های Santa Rita Film ،Michael De Luca Productions و Greenbelt Films بر اساس رمانی نوشته‌ی جیم دنت (Jim Dent) درباره‌ی گروهی از یتیم‌های فُرت وُرث واقع در تگزاس است که با وجود تمام مشکلاتی دارند در جام قهرمانی ایالتی تگزاس شرکت می‌کنند. رابرتز و لین گریسن (Lane Garrison)  فیلم‌نامه‌ی این اقتباس را نگارش کرده‌اند.

این فیلم حول پرورشگاهی جریان دارد، جایی که مربی راستی راسل (با بازی ویلسن) از گروهی بازنده مبارزانی قدرتمند می‌سازد که حریفان را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارند. آن‌ها با هیچ شروع می‌کنند اما روش‌های ویژه‌ی راستی موجب رسیدنشان به مسابقات حذفی ایالتی می‌شود.

ایو که برای نقش‌هایش در She’s Out of My League و سریال‌های Iron Fist و Black Mirror شناخته می‌شود، نقش جوآنیتا راسل را ایفا خواهد کرد که در کنار همسرش راستی برای به دست آوردن حقوق و تحصیلات برابر برای بچه‌های محروم مبارزه می‌کند.

مایک د لوکا (Mike De Luca) با Houston Hill آن را تهیه می‌کنند. او فیلم The Iron Orchard را تهیه کرده است که رابرتز از روی فیلمنامه‌ای که همراه گریسن نوشته بود، آن را کارگردانی کرد. آنجلیک د لوکا (Angelique De Luca) نیز در کنار برینتن برایان (Brinton Bryan) از تهیه‌کنندگان دیگر فیلم هستند که دومی از آن‌ها تحت عنوان شرکتش با نام Greenbelt Films، سرمایه‌گذاری فیلم را انجام می‌دهد. جرج یانگ جونیور (George Young Jr.)، رت بنت (Rhett Bennett)، گرگ مک‌کیب (Greg McCabe) و جی. تاد هریس (J. Todd Harris) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند. تولید این فیلم از پاییز در فورت وورث تگزاس آغاز خواهد شد.

ایو در سریال درام Belgravia برای شبکه‌های ITV و EPIX نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد. او همچنین در درام ساخته‌ی Lionsgate درباره‌ی Fox News که Bombshell نام دارد، حضور خواهد داشت. در این فیلم مارگو رابی (Margot Robbie)، نیکل کیدمن (Nicole Kidman) و شارلیز ترن (Charlize Theron) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: Deadline

نقل از سینما فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا