سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

مجادله بین بازیکن معروف جانر ارکین Caner Erkin و همسر قبلیش آسِنا آتلای Asena Atalay ادامه دارد

به گزارش نسیم ورد؛

آسِنا آتلای Asena Atalay که به ازدواج دوم همسر قبلیش حسادت کرده و از او برای اینکه خرج نگهداری پسرشان را نمی دهد، شکایت کرده بود.

5_hd1

در ادامه جانر ارکین Caner Erkin حرف های ناگفته ای در مورد همسر قبلیش گفته و این باعث شده که  آسِنا آتلای Asena Atalay از او برای اعاده حیثیت و به زبان آوردن ادعاهایی که مدرکی برای اثباتش ندارد، شکایت کند.

1_hd1

جانر ارکین Caner Erkin که گفته بود همسر قبلیش در زمان زندگی مشترکشان با سه نفر دیگر بصورت غیر مشروع رابطه داشته و برای اینکه پسرش دچار مشکلات عاطفی نشود این ادعا را به دادگاه نبرده و در زمان طلاق استفاده نرکرده است.

2_hd1

جانر ارکین Caner Erkin در پیامی که ادعا را حساب اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود و گفته بود : « متاسفانه پسرم چنار در کنار مادری که مشکلانت روانی دارد و برای حفظ منافع خود هر کاری می کند و فاقد هر گونه غریزه مادری است. »

3_hd1

بعد از این پیام جانر ارکین Caner Erkin همسر قبلیش  آسِنا آتلای Asena Atalay به دادگستری رفته و تمام این ادعاهای او را کذب اعلام کرد و به قصد بدنام کردن او است و سعی دارد ولایت پسرشان را بدست بیاورد.

4_hd1

آسِنا آتلای Asena Atalay در شکایتی که درحق همسر قبلی اش جانر ارکین Caner Erkin داشته و خوسته که برای گفتن این ادعای کذب و بدون دلیل و مدرک مجازات شود و دادگستری نیز برای این پرونده درمورد ادعا های جانر ارکین Caner Erkin شروع به تحقیق و جستجو کرده است.

6_hd1

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا