سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تام هالند بازی در نقش فرد آستر را تایید کرد.

تام هالند هنگام تبلیغ فیلم جدیدش مرد عنکبوتی تایید کرد که بازی در نقش بزرگ دیگری در راهه.

هالند در مصاحبه ای روی فرش قرمز در  مراسمی که در لندن برای تبلیغ «مرد عنکبوتی: راه بازگشت به خانه نیست» برگزار شد  به خبرنگاران گفت: «اوه، من قراره نقش فرد آستر را بازی  کنم».

او در ویدئویی که آسوشیتدپرس در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است، می‌گوید: «فیلمنامه حدود یک هفته پیش آمد. “من هنوز نخوانده ام. به من نداده اند.”

هالند گفت، ایمی پاسکال، تهیه کننده و رئیس سابق سونی پیکچرز، فیلمنامه را در دست داره و درباره این نقش با او صحبت کرده بود.
او گفت: “او به من زنگ زد و پیشنهاد داد که من نقش فرد آستر را بازی کنم.”

پاسکال اخیرا در مورد هالند به GQ گفت که او این بازیگر را برای نقش آفرینی شخصیت  رقصنده افسانه ای فرد آستر  می خواهد.
او همچنین گفت که تا آنجایی که به او مربوط می شود، هالند می تواند در فیلم هایی که او تولید می کند، نقش «مرد عنکبوتی» را بازی کند تا زمانی که خودش این نقش را دیگر نخواهد.
او گفت: “”من هرگز بدون هالند فیلم های مرد عنکبوتی نمی سازم. ”

فرد آستر (زاده ۱۰ مه ۱۸۹۹ – درگذشته ۲۲ ژوئن ۱۹۸۷)  رقصنده، طراح رقص، خواننده و بازیگر فیلم‌ها و تئاتر برادوی اهل آمریکا بود. او ۷۶ سال بر روی صحنه و همین‌طور صنعت فیلم‌سازی مشغول به کار بود و در طی این مدت ۳۱ فیلم موزیکال ساخت. استیر از طرف موسسه فیلم آمریکا به عنوان «پنجمین ستارهٔ بزرگ در تمام دوران‌ها در صنعت فیلم‌سازی» انتخاب شد.

فعالیت‌های او در هنر رقص، طراحان رقص بسیاری، همانند مایکل جکسون را تحت تأثیر قرار داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا