سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

رویداد Crisis on Infinite Earths: انتخاب استفن لوبو برای بازی در نقش مهم اسپکتر

[ad_1]

رویداد Crisis on Infinite Earths «بحران در دنیاهای نامحدود» همچنان در حال گسترش است. شبکه CW قهرمان جدیدی را برای مبارزه با شرور آنتی مانیتور در این رویداد بزرگ انتخاب کرده است.

استفن لوبو (Stephen Lobo) برای بازی در نقش کارآگاه جیم کوریگان در این کراس‌اور انتخاب شده است. در کامیک‌ها، کوریگان میزبان انسانی شخصیت اسپکتر است. لوبو بیشتر برای بازی در سریال علمی تخیلی Continuum «پیوستگی» شناخته می‌شود. او همچنین در سریال‌هایی مثل Colony «کلونی»، Travelers «مسافران» و Supernatural «سوپرنچرال» حضور داشته است. لوبو جدیدترین بازیگر سریال قدیمی Smallville «اسمالویل» است که به این کراس‌اور می‌پیوندد. او سال ۲۰۰۹ در پنج اپیزود آن سریال نقش رندال بریدی تدوینگر روزنامه دیلی پلنت را بازی کرد. سال آینده سریال Snowpiercer «برف‌شکن» با بازی لوبو پخش خواهد شد.

کوریگان و همزادش توسط جری سیگل (Jerry Siegel) خالق سوپرمن خلق شدند. او اولین بار سال ۱۹۴۰ در کامیک More Fun Comics #52 حضور پیدا کرد. او سپس حین انجام وظیفه کشته شد، اما روحش قبول نکرد به دنیای پس از مرگ برود و خودش را به روح انتقام پیوند زد. هنوز مشخص نیست لوبو هم این شرایط را در کراس‌اور Crisis تجربه کند. البته مارک گاگنهایم (Marc Guggenheim) تهیه‌کننده اعلام کرده او نقش مهمی در این رویداد دارد:

طرفداران کامیک‌های Crisis on Infinite Earths میدونن که اسپکتر نقش مهمی در این رویداد داره. خیلی خوشحالیم که استفن قراره این نقش رو برامون بازی کنه.

قبلا امت اسکانلن (Emmett Scanlan) که در سریال Krypton «کریپتون» در نقش شخصیت کامیکی لوبو حضور داشت، نقش شخصیت کوریگان را در سریال Constantine «کنستانتین» بازی کرده است. مارک همیل و گری کول هم در انیمیشن‌های بتمن صداپیشگی این شخصیت را برعهده داشته‌اند.

منبع: Comingsoon

نقل از سینما فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا