سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Cressida Bonas با هری ونتورث استنلی ازدواج می کند.

Cressida Bonas ازدواج کرده است.

این بازیگر 31 ساله  با هری ونتورث استنلی در یک مراسم خصوصی در پارک کاودری ، در میددورست ، غرب ساسکس در آخر هفته با هم ازدواج کردند ،  پس از آنکه مجبور شدند  این روز بزرگ  را به دلیل بیماری همه گیر Covid-19 به تعویق بیندازند.

یک منبع به MailOnline گفت: این مراسم زیبا بود و آنها بسیار خوشحال هستند. این یک مراسم بسیار خصوصی و صمیمی بود و این همان چیزی بود که آنها می خواستند.”کرسیدا جذاب و درخشان به نظر می رسید . ما  برای آنها بسیار خوشحالیم و یک روز عالی بود اما آنها درخواست کردند که هیچ کس در مورد آن صحبت نکند.”

خودی دیگر  گفت: “کرسیدا هیاهو و جنجال بزرگ  نمی خواست ، و نمی خواست دیگران درباره آن صحبت کنند. شما مطمئناً عروسی او را در مجله ها نخواهید دید. او همچنین می داند که [پرنس] هری در عناوین  مجله ها است و می دانست  بیرون آمدن عکسها و خبرهای عروسی او هم  جلب توجه می کند.

برادر کرسیدا ، جکوبی آنستروتر – گاف-کالتورپ ، هنگام انتشار تصویری از خواهرش و داماد جدیدشان “سوار بر اسب  ، در اینستاگرام خبر از ازدواج آنها داد. 

در همین حال ، کرستیدا – که سه ساله با شاهزاده هری رابطه داشت – قبلاً فاش کرده بود که او و ونتورث استنلی خواستار عروسی سنتی نیستند.

او گفت: “من آن از آن نوع طرحهایی را که بعضی از عروس ها انجام می دهند  ندارم. من عروسی بزرگی نخواهم داشت . ما آدم های سنتی نیستیم . من یک لباس  meringue نمی خواهم. مردم در آنها زیبا به نظر می رسند اما من فکر نمی کنم که  من این  کار را انجام دهم. ”

و او فاش کرد که آنها  به دلیل بحران بهداشت جهانی مجبور به تجدید نظر درباره رفتن به ماه عسل خود هستند.

او گفت: “من می خواهم به نیوزیلند با یک ون سفر کنم  و زیر ستاره ها در یک فرش بزرگ بخوابم. این برنامه اصلی من برای ماه عسل بود ، بنابراین مطمئن نیستم الان این اتفاق بیفتد ، اما من آرزو خواهم کرد. ” 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا