سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دوشس مگان باردار است و در انتظار فرزند دوم با پرنس هری است.

یک نتیجه دیگر سلطنتی در راه است: شاهزاده هری و دوشس مگان منتظر فرزند دومشان هستند!

سخنگوی این زوج روز یکشنبه در بیانیه ای به USA TODAY تایید کرد که دوک و دوشس ساسکس منتظر فرزند دومشان هستند. 

در بیانیه روز ولنتاین به زمان تولد و محل تولد اشاره ای نشده است. این زوج از ماه مارس ، درست قبل از شیوع بیماری همه گیر در سراسر جهان ، در کالیفرنیای جنوبی زندگی می کنند.

فرزند اولشان آرچی  در ماه مه 2 ساله می شود.

دوست مگان و هری ، عکاس Misan Harriman ، برای اعلام این خبر ، عکس سیاه و سفید جدیدی از این زن و شوهر منتشر کرد. در آن ، هری پابرهنه بر روی چمن ها نشسته است ، در حالی که مگان سرش را روی پای او گذاشته و شکم باردارش زیر لباس مشخص است.  

این کودک عضو خانواده سلطنتی انگلیس خواهد بود اما احتمالاً متولد آمریکا خواهد بود ، در حال حاضر هری 36 ساله و مگان مارکل 39 ساله  در شهرستان سانتا باربارا ، کالیفرنیا ، نزدیک محل تولد مارکل زندگی می کنند. 

نوزاد جدید دهمین یا یازدهمین نتیجه ملکه الیزابت دوم ، 94 ساله و همسرش ، پرنس فیلیپ ، 99 ساله خواهد بود. آرچی هشتمین بوده و نوه آنها پرنسس اوگنی اولین فرزندش ، که پسره را در 9 فوریه به دنیا آورد. نوه زارا فیلیپس تیندال هم در انتظار فرزند سومش است.

فرزند دوم هری و مگان ، نوه پنجم شاهزاده چارلز ،  خواهد بود ، آرچی سه پسر عمو و دختر عمو دارد پرنس جورج 7 ساله ، پرنسس شارلوت 5 ساله و پرنس لوئیس 2 ساله.

Prince Harry, Duchess Meghan and baby Archie in South Africa in October 2019.

بعید است مانند آرچی ، دومین کودک مگان هم  از ملکه لقب بگیرد: هری و مگان برای آرچی رد کردند.

در ماه ژوئیه ، مگان سقط جنین  کرد ، او  در نیویورک تایمز شرح صمیمانه ای از تجربه اش ارائه داد ، و توصیف کرد که چگونه فاجعه در “صبحگاهی که معمولاً مثل روزهای دیگر آغاز شد” رخ داد.

اما مشخص نیست که هری و مگان در مورد جزئیات تولد نوزاد جدیدشان چقدر خواهند صحبت کرد – جایی که به دنیا می آید ، چه کسی پدرخوانده خواهد بود ، چه زمانی شناسنامه را ثبت می کند و غیره.

آنها در مورد تولد آرچی در 6 مه 2019 ، اطلاعاتی فاش نکردند.

فقط بعداً ، پس از ثبت رسمی تولد او  ، جهان فهمید که آرچی در بیمارستانی متعلق به آمریکا ، پورتلند ، در لندن متولد شد. برخلاف تولد برادرزاده ها و خواهرزاده های سلطنتی هری ، این زوج اجازه ندادند قبل از مراسم غسل تعمید از فرزندشان عکس گرفته شود. 

این سنت شکنی اخیر موجب خشم رسانه های  انگلیس شد و روابط متشنج را بیش از پیش تشدید کرد. این امر با اعلامیه شوکه کننده هری و مگان در ژانویه 2020 به اوج خود رسید که آنها از مقامهای ارشد سلطنتی خودشان کناره گیری کردند  و به آمریکای شمالی می روند تا آزادی ، حریم خصوصی و استقلال مالی بیشتری داشته باشند. 

این باعث دو ماه خصومت و مجازات ، مذاکره پرتنش با خانواده هری و درباریان کاخ و اتهامات خشمگینانه روزنامه های بزرگ مبنی بر انجام ندادن وظایفشان برای پولدار شدن در آمریکا شد.

در حال حاضر آنها  قراردادهای پر سود برای تولید محتوای سرگرمی و پادکست ها با Netflix و Spotify امضا کردند. آنها مانند بقیه در قرنطینه اند اما اوایل همه گیری یک خانه لوکس بزرگ گران قیمت در سانتا باربارا خریدند. 

ملکه از پاییز 2019 از نزدیک آرچی را ندیده است ، بخشی از آن به دلیل همه گیری بوده  مانند بقیه ، ملکه و شوهرش یاد گرفته اند که چگونه تماس تصویری با خانواده داشته باشند. 

Prince Harry and Duchess Meghan with their son Archie Harrison Mountbatten-Windsor at Windsor Castle with the Rose Garden in the background on July 6, 2019.

فرزند  جدید ساسکس همچنین سوالاتی در مورد تابعیتش ایجاد می کند. آرچی ، متولد لندن ، یک شهروند انگلیسی  است اما در صورت انتخاب می تواند یک روز از طریق مادر آمریکایی خود ، مگان ، شهروندی آمریکا را هم بگیرد. 

اما اگر فرزند جدید ساسکس در آمریکا متولد شود ، به لطف متمم چهاردهم بلافاصله یک شهروند آمریکایی خواهد بود و بنابراین می تواند رأی دهد ، درخواست گذرنامه آمریکایی کند یا حتی روزی برای ریاست جمهوری ایالات متحده کاندید شود. .

و به عنوان فرزند یک شهروند انگلیس (هری) که در خارج از کشور متولد شده است ، همچنین می تواند تابعیت انگلیس را پس از رسیدن به بزرگسالی ادعا کند. از آنجا که موقعیت  او در جانشینی سلطنتی بسیار پائین است ، بعید است که او هرگز بر تخت سلطنت بنشیند ، بنابراین وضعیت تابعیت او فوریت کمتری دارد – مگر اینکه وی بخواهد نخست وزیر شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا