سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریپیشخوان اروپاسینمای جهانکتاب و رمانگوناگونمجله ادبیات و موسیقیمصاحبه و گفتگو

رمان جدید النا فرانت 2020 منتشر می شود.

رمان جدید النا فرانت در راه است .

بعد از 5 سال سکوت، نویسنده محبوب و اسرار آمیز رمان جدیدش را سال آینده منتشر خواهد کرد. آن ” زندگی دروغین بزرگسالان ” نامگذاری و توسط Ann Goldstein به انگلیسی ترجمه خواهد شد.

توضیحات رسمی از ناشر Europa Editions به شکل نقل قول از زبان شخص اول داستان است:

دو سال قبل از ترک کردن خانه، پدرم به مادرم گفت که من خیلی زشت هستم . جمله او به حالت نجوا گفته شد در آپارتمانی که وقتی والدین من تازه ازدواج کرده بودند آنجا را خریده بودند.

همه چیز فضاهای ناپل، چراغ آبی فوریه سرد و آن کلمات در ذهنم ثابت ماند. اما من لغزیدم و هنوز هم در حال لغزش هستم در میان سطرهایی که قرار است برای من داستانی را رقم بزنند در حالی که من واقعاٌ هیچ چیز نیستم ، چیزی از خودم نیستم، چیزی که آغاز شده باشد یا به اتمام رسیده باشد. فقط گره ای درهم برهم و هیچکس نمیداند که این موضوع میتواند موضوع مناسبی برای یک داستان باشد یا صرفاٌ یک سردرگمی رنج آور است.؟

 فرانت به خاطر رمانهای ناپلی در آمریکا مشهور است.از  نخستین رمانها دوست درخشان من است که اخیراٌ برای ساخت سریالی از آن اقتباس شده است.

زندگی دروغین بزرگسالان در June 9, 2020. منتشر خواهد شد .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. جای شکی نیست توی رمان های النا فرانت یه حس خاصی وجود داره
    غم خاصی که تهش حس خوبی میده
    دوست درخشانمش که زیبا بود
    مقدمه ای هم که اینجا آوردید به نظر یه اثر زیبا دیگه در راه هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا