سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار اجتماعیاخبار فرهنگی و هنریپیشخوان اروپاتوریسم و گردشگریدسته‌بندی نشدهگزارشگوناگونمطالب جالب

سالن داخلی قلعه Windsor برای نخستین بار در طول 150 سال اخیر به روی عموم باز میشود.

این بنا توسط پادشاه جرج چهارم در دهه 1820 به عنوان مکانی برای استقبال از مهمانان رسمی ساخته شد.

سالن داخلی قلعه Windsor مدتها به روی عموم بسته بود وقتی که ملکه ویکتوریا آن را در سال 1866 قفل کرد و دیگر استفاده نشد.

پس از استفاده کردن خود ملکه از سالن به مدت 30 سال، او به معمار Anthony Salvin که آنجا را ببندد و یک سالن ورودی کوچکتر و جدیدتر که از شرق به غرب راه دارد بسازد حتی جهت پله های بزرگ کاخ معکوس شد.  بعد از آن، سالن بزرگ داخلی به عنوان انبار استفاده شد اگرچه بخشی از فضا نیز به عنوان یک منطقه نمایش موقت در سال 1965 اشغال شده بود در حالیکه در بخشی از قلعه واقع شده که به اواسط قرن چهاردهم برمی گردد زمانی که ادوارد سوم Windsor را از استحکامات نظامی به قلعه گوتیک تبدیل کرد.

بازگشایی سالن داخلی ، به همراه مرمت کلی معماری اصلی و جزییات داخل آن ، به عنوان بخشی از ” برنامه آینده” مجموعه ای از پروژه های تامین شده توسط Royal Collection Trust با هدف زیاد کردن بازدید کنندگان از قلعه انجام شد.  کارگران ترمیم کننده با دقت لایه های رنگ قدیمی را کندند تا از طراحی پیچیده سقف پرده بردارند.

بازدیدکنندگان بعد از عبور از تالار داخلی ،مسیری تازه طراحی شده را برای دیدن آپارتمانهای دولتی ، خانه عروسکهای ملکه مری دنبال میکنند. برای اولین بار به عموم مردم اجازه میدهند که فضای ویژه ای را که ملکه از مهمانان استقبال میکند را تماشا کنند.

The Royal Collection Trust همچنین قصد دارد در سال آینده یک مرکز اختصاصی آموزشی را افتتاح کند . 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا