سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاسینمای جهانمجله سینماییمصاحبه و گفتگو

گفتگوهای جولیان مور درباره زندگی خانوادگی و زن بودن در یک سن خاص

جولیان مور نمی خواهد به عنوان یک زن ” در سن خاص ” تصور شود.

برنده اسکار 58 ساله روی جلد مجله جدید ES است و در مصاحبه او درباره همه چیز از جنبش #MeToo  گرفته تا پیر شدن در هالیوود صحبت می کند. ( جنبش  #MeToo  ؛ جنبشی است علیه تجاوز و سوءاستفاده های جنسی )

مور تحولات مثبت بسیاری را ناشی از جنبش های #MeToo و Time’s Up بررسی می کند که از اواخر سال 2017 در هالیوود ادامه داشته است.

او می گوید: ” آنها بزرگترین تغییرات لرزه ای بوده اند فقط به این دلیل که مردم فهمیده اند چقدر تمایز در کار ما وجود دارد و من نمیدانم که آیا تغییر ایجاد کرده است ؟ دری وجود دارد که باز شده است اما چیزی تغییر نمی کند مگر اینکه تلاش کنید.

به گفته مجله هنوز مور از  نحوه رفتار با خانمها به خصوص زمانی که پیر میشوند دلخور است. او توضیح می دهد : انگاری سن  شما بسیار وحشتناک است که به آن اشاره نمیکنید. شما نمی گویید ” مردی در سن مشخص است.”

مبهم کردن سنتان یا حساس بودن درباره آن چیزی است که من را دیوانه می کند. در دهه 50 بودن اینقدر وحشتناک نیست. این بخشی از زندگی است.

همچنین ستاره درباره ازدواج 16 ساله اش با  Bart Freundlich و تعادل بین رابطه و کار در صنعت فیلم صحبت می کند.

او می گوید: من مشکلی نمیبینم فکر می کنم برای هر کسی در هر کاری که سفر زیادی باید داشته باشد خطر وجود دارد ؛ اگر شما اوقاتتان را با هم نگذرانید دچار مشکل می شوید از آنجا که ما همیشه فرزند داشتیم به عنوان یک خانواده کنار هم ماندیم .

اگر شما برای ساختن فیلم یک سال از خانه دور باشید ، رابطه تان زنده نخواهد ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا