سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار مشاهیر ترکی

جزئیات طلاق زوج دمت اوزدمیر «Demet Özdemir» و اوغوزهان کوچ «Oğuzhan Koç»

دمت اوزدمیر و اوغوزهان کوچ از هم جدا می‌شوند

دمت اوزدمیر (بازیگر و مدل) و اوغوزهان کوچ (خواننده) که ماه اوت گذشته ازدواج کرده بودند، هفته گذشته خبر غم انگیزی از این زوج مشهور منتشر شد.

از دمت اوزدمیر و اوغوزان کوچ به‌عنوان عاشقان شگفت‌انگیز سال 2022 نام برده می‌شد. در ماه آگوست طی مراسمی در هتلی در شهر ساریر با هم ازدواج کردند، روند جدایی کوتاهی داشتند.

دمت و اوغوزهان که شادی آنها در چهره و اشتراک گذاری پر از عشق شان در شبکه های اجتماعی چشم نواز بود، اخیرا با ادعای جدایی در دستور کار قرار گرفته اند.

دمت، پس از بحرانی که در روز تولدش شروع شده بود، خانه را ترک کرد. مداخله دوستان نزدیک آنها نتیجه ای نداشت و این زوج تصمیم به طلاق گرفتند و بیانیه مشترکی صادر کردند:

درست است که مدتی، نتوانستیم ازدواج خود را اداره کنیم و تصمیم به طلاق گرفتیم. می دانیم که این تصمیم که در چارچوب احترام و درک متقابل گرفته ایم، خانواده ها و بزرگترهایمان را نیز تحت تأثیر قرار می دهد اما تمام تلاش خود را می کنیم تا این روند را بدون ناراحتی و فرسودگی به حساس ترین شکل انجام دهیم.

دمت که در اولین نمایش فیلم جدید اوغوزهان شرکت نکرد، به وضوح اختلاف نظر غیر قابل حل را آشکار کرد. پس از آن، نام‌های معروف با بیانیه مشترکی که ۲۲۸ روز پس از ازدواج شان از اکانت اینستاگرام خود منتشر کردند، این ادعا را تایید کردند.

طبق ادعاهای مطرح شده در پشت صحنه مجله، ازدواج اوغوزهان کوچ و دمت اوزدمیر با درخواستی که بعد از تعطیلات تشکیل خواهند داد به پایان می رسد. با دستور وکلای دو طرف، با توافق دوجانبه راه خود را از هم جدا خواهند کرد. آن دو که در دادخواستی که به دادگاه تقدیم کردند،اظهار کردند که، هیچ خواسته متقابلی نخواهند داشت.

گفته می شود پرونده طلاق که توسط زوجین درخواست می شود، در دادگاه بیکوز یا دادگاه آدالار در «Büyükada» تشکیل می شود، که بسیاری از نام های معروف به دلیل سرعت بیشتر روند رسیدگی آنها را ترجیح می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا