سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر لوپز و سیلی از کامنتها درباره بوتاکس کردنش

 

جنیفر لوپز می گوید زیبایی او کاملا طبیعی است. این فوق ستاره 51 ساله قبلاً بارها زیر چاقو رفتن برای جراحی پلاستیک یا بوتاکس را انکار کرده و اخیراً یکی از کاربران اینستاگرام او را به دروغگویی متهم می کند و میگوید: “من فقط می توانم بگم که هنگام صحبت کردن ، ابروها و پیشانی به هیچ وجه حرکت نمی کند … تو قطعاً بوتاکس داری، و اندام و همه چیز خوب است.”

جنیفر گفت: “این شخص در مورد ویدیویی که او ماسک صورت JLo Beauty That Limitless Glow (چهل و هشت دلار برای سه نفر) را امتحان می کند ، اظهار نظر کرده است. این فقط صورت من است !!!”. “برای 500 میلیونمین بار … من هرگز بوتاکس یا هرگونه تزریق یا جراحی انجام نداده ام !!

 او ادامه داد ، “تو کمی JLO Beauty تهیه کن بعد در پوستت احساس زیبایی می کنی !! و این یک راز دیگر JLO Beauty است: سعی کنید وقت خودتان را صرف مثبت بودن ، مهربان بودن و انرژی دادن به دیگران کنید ، وقتتان را صرف تلاش برای سرکوب کردن دیگران نکنید که همین باعث جوانی و زیبایی شما نیز می شود !!!  #زیبایی درونی # تاریخ انقضا ندارد. ​​”

به نظر می رسد موضوع بوتاکس موضوعی قابل توجه ایی برای لوپز باشد ، که اخیراً فاش کرد که یکی از دوست پسرهای سابقش او را تشویق کرده است که بوتاکس را امتحان کند زمانی که او فقط 23 ساله بود. “من به هر حال سوزن را دوست نداشتم ، اما دوست پسرم دوست داشت، و میگفت بله ، تو باید آن را شروع کنی.

لوپز گفت: من در آن زمان شبیه این بودم که نه ممنون من فقط تعجب می کنم که اگر بوتاکس را در 23 سالگی شروع می کردم چه اتفاقی برای من افتاده بود ، حالا چه شکلی بودم. چهره من امروز کاملاً متفاوت میبود. ” لوپز به جای اینکه از بوتاکس استفاده کند ، روغن زیتون و ضد آفتاب را به عنوان دو عامل اصلی زیبایی اش در این سن میداند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا