سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Nina Dobrev شب را در اورژانس با دوستش Julianne Hough که در کنار او بود، گذراند.

Nina Dobrev شب را در اورژانس گذراند و بهترین دوستش جولیان هاف برای مراقبت از او آنجا بود.

یکشنبه شب هاف 31 ساله فیلمهای خود در اورژانس را در استوری اینستاگرام خود گذاشت و نوشت: این یکشنبه شب من است در اورژانس . حدس بزنید با کی؟

بعد هاف عکسی از پاهای خود زیر پتو در گوشه ای از تخت Dobrev گذاشت و نوشت : پاهای من داره یخ میزنه.

چند ساعت بعد هاف با به اشتراک گذاشتن یک سلفی با ستاره Vampire Diaries که روی صورتش ماسک اکسیژن داشت، فاش کرد که او کسی نیست جز Nina Dobrev سی ساله.

دوبرو هنوز درباره بیماری خود در بیمارستان صحبت نکرده است و  مشخص نیست چرا او برای درمان به اورژانس رفته است. یک منبعی گفته که حال دوبرو خوب است.

سال گذشته این دوستان صمیمی درباره دوستی خودشان مصاحبه کرده بودند و دوبرو گفته بود: احساس می کنم وقتی دو ساله بودیم همدیگر را دیدیم چون احساس می کنم سالهاست که می شناسمش.

” ما آدمهای مسخره ای هستیم ، دوست داریم با هم بخندیم با سگهایمان بازی کنیم و با هم آماده بشیم و بیرون برویم. ”

” ما فقط دوست داریم با هم باشیم . جولیان یک شخصیت مثبت و عالی است. او پر انرژی است و انرژیش واگیردار هست و من دوست دارم در اطراف او باشم و کمی ازش انرژی دریافت کنم. ”

هاف نیز گفت: تو هم انرژی واگیردار داری و ما وقتی با هم هستیم  بی اختیار مثل یک بمب انرژی هستیم. همچنین ما مثل هم فکر می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا