سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

چه اتفاقی برای لئوناردو دی کاپریو و جیجی حدید افتاد؟

جیجی حدید به شدت از دلبستگی و آشفتگی در مورد رابطه خود با لئوناردو دی کاپریو ناراحت بود!

برای کسانی که به یاد نمی آورند، این دو ماه ها پس از اینکه در سپتامبر 2022 بعد از شرکت در مهمانی یکی از دوستانشان در هفته مد نیویورک با هم ارتباط برقرار کردند، شایعات عاشقانه را برانگیختند. جیجی و این بازیگر 48 ساله پس از اینکه در چندین گردش با هم در نیویورک دیده شدند، به این گمانه زنی ها دامن زدند. یک منبع رد آن زمان گفته بود:

جیجی همچنان با لئو در نیویورک وقت می گذراند. او در مورد مادر بودن او بسیار درک می کند و برای دیدن وی برنامه ریزی می کند – بسیار شیرین است. جیجی دلباخته او شده…

با این حال، آخرین باری که آنها با هم دیده شدند در ماه نوامبر و پس از ترک همان رستوران در نیویورک بود. یک منبع اخیراً به اشتراک گذاشت که «لئو در حال حاضر مجرد است.» پس این سوال پیش می آید که بین او و جیجی چه گذشت؟!

به گزارش پیپل در روز جمعه، یکی از افراد نزدیک به این سوپرمدل 27 ساله تایید کرد که این زوج سابق دیگر همدیگر را نمی بینند. این منبع در مورد اینکه چه چیزی به رابطه کوتاه مدت آنها پایان داد؟ گفت که جیجی پس از آن که همه چیز بین این دو آشفته شد، تصمیم به پایان دادن به این رابطه گرفت و توضیح داد:

مدتی است که او را ندیده . او فقط تصمیم گرفت که  رابطه اش با او تمام شده است. آنها در مکان های بسیار متفاوتی از زندگی هستند. او مادر بودن را در اولویت قرار می دهد. به هر حال هرگز آنقدر جدی نبود. یه جورایی فقط ناکام ماند.

حدس می زنیم تا زمانی که برای جیجی ادامه داشت سرگرم کننده بود…

لئو از زمان پایان عشق خود با چندین زن مختلف از جمله مدل 23 ساله ویکتوریا لاماس دیده شده است – و حتی در حال تعطیلات در یک قایق تفریحی با چندین مدل گرفتار عکاسان شد. اخیراً او در حال گذراندن وقت با مدل 19 ساله ادن پولانی مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. آنها در اوایل این ماه در یک مهمانی انتشار آلبوم برای خواننده ابونی رایلی در کنار یکدیگر عکس گرفتند. در حالی که این دو هیچ تصویری مشترکی را به نمایش نمی گذاشتند و هیچ توضیحی در مورد رابطه خود هم ارائه نمی دادند، بسیاری از مردم به خاطر این واقعیت که لئو 48 ساله ظاهراً با یک نوجوان درگیر رابطه شدهف عصبانی بودند.

اما یک منبع آگاه همه شایعات عاشقانه را رد کرد و ادعا کرد که آنها فقط در کنار یکدیگر نشسته اند و نه بیشتر. این منبع افزود:

فقط به این دلیل که لئو ممکن است با یک دختر صحبت کند یا با دختری بنشیند، به این معنی نیست که او با وی رابطه دارد.

با توجه به اینکه ستاره Don’t Look Up سابقه طولانی در رابطه با مدل های زیر 25 سال دارد، نمی شود کسی را به خاطر این فرض سرزنش کرد!

با این وجود، به نظر می رسد که لئو از جیجی کاملا دست کشیده و آماده کیس جدید است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا