سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دردسر بزرگ برای شکیرا ! شکیرا در پرونده کلاهبرداری مالیاتی اسپانیا با احتمال 8 سال زندان روبرو شده

اوضاع در پرونده کلاهبرداری مالیاتی شکیرا در اسپانیا داغ شده است. به گزارش آسوشیتدپرس، در صورتی که این خواننده 45 ساله در محاکمه تقلب مالیاتی مورد انتظارش مجرم شناخته شود دادستان های اسپانیا محکومیت هشت سال و دو ماه حبس و همچنین جریمه حدود 25 میلیون دلاری برای او وضع می‌کنند.

کیفرخواست شش موردی علیه این خواننده، او را متهم به عدم پرداخت حدود 15 میلیون دلار مالیات بین سال‌های 2012 تا 2014 به دولت اسپانیا می‌کند. به گزارش آسوشیتدپرس، اگرچه شکیرا محل اقامت رسمی خودش در آن سال‌ها را باهاما ذکر کرده است، اما دادستان‌ها ادعا می‌کنند که او بیش از نیمی از این مدت را در اسپانیا گذرانده و باید در این کشور مالیات می‌پرداخت‌.

روز جمعه، شرکت روابط عمومی شکیرا، Llorente y Cuenca، به این رسانه گفت که این خواننده “همیشه همکاری کرده و به قانون پایبند بوده و رفتار بی عیب و نقصی را به عنوان یک فرد و یک مالیات دهنده نشان داده است.”

این خبر در همان هفته منتشر شد که نمایندگان شکیرا به AP گفتند که این خواننده توافق نامه را رد کرده و در عوض تصمیم به محاکمه گرفته است. شرکت روابط عمومی گفت: «[شکیرا] به بی گناهی خودش اعتماد دارد و تصمیم می گیرد این موضوع را به دست قانون بسپارد.

شرکت روابط عمومی علاوه بر این به این رسانه گفت که شکیرا مبلغی را که گفته می شود بدهی دارد را به آژانس مالیات اسپانیا واریز کرده است و هیچ بدهی مالیاتی معوقی ندارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا