سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

تعداد بینندگان فیلم کوتاه جنگ ستارگان با نام Vader Episode 1 از پنج میلیون نفر گذشت

تاکنون بیش از ۵ میلیون نفر فیلم Vader Episode 1: Shards of the Past را دیده‌اند. این فیلم کوتاه توسط طرفداران جنگ ستارگان ساخته شده است.

مجموعه محبوب جنگ ستارگان (Star Wars) یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های طرفداران را بین فیلم‌های سینمایی دارد و تا امروز شاهد انواع و اقسام فیلم‌های کوتاهی بوده‌ایم که توسط این افراد بر اساس دنیای جنگ ستارگان ساخته شده‌اند. اکنون یکی از جدیدترین نمونه‌های این فیلم‌ها از راه رسیده و توانسته است در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست پیدا کند؛ فیلم Vader Episode 1: Shards of the Past که با محوریت شخصیت دارث ویدر (Darth Vader) و با مدت زمان ۱۶ دقیقه منتشر شده است.

فیلم با جمله معروف سری فیلم‌های جنگ ستارگان یعنی «سال‌ها قبل، در کهکشانی بسیار بسیار دور» آغاز می‌شود و بعد از آن هم این عبارات را می‌بینیم:

آناکین اسکای‌واکر مرده است.

هشت ماه است که دارث ویدر اسرارآمیز، فرمان‌های امپراتور را اجرا می‌کند.

برای عده‌ای، امپراتوری ترس به همراه آورده است و برای بعضی‌ها هم امید. ولی برای ویدر، چیزی به جز رنج و زجر کشیدن به همراه نداشته است…

Vader Episode 1 به درگیری‌های ذهنی آناکین اسکای‌ واکر در ماه‌های اولیه‌ی تبدیل شدن به دارث ویدر می‌پردازد و چالش‌های فکری و روانی او را نمایش می‌دهد. آناکین هنوز هم بابت از دست دادن معشوقه‌اش عصبانی است و تا تبدیل شدن به شخصیت نهایی خود در قالب دارث ویدر فاصله دارد. در فیلم شاهد حضور شیو پالپاتین یا همان دارث سیدیوس (Darth Sidious) نیز هستیم که تلاش می‌کند از آناکین شخصیت دلخواه خود را بسازد.

این فیلم کوتاه طبق قوانین لوکاس فیلم نباید سود مالی به سازندگانش برساند و بنابراین تیم تولیدکننده فیلم به فکر سودآوری از آن نبوده‌اند و نمایش آن برای صدها مخاطب در لس آنجلس هم کاملاً رایگان بوده است. احتمال ساخته شدن اپیزود دوم این فیلم هم وجود دارد و در صورت ادامه پیدا کردن استقبال طرفداران جنگ ستارگان و تأمین بودجه، می‌توانیم منتظر ادامه ماجراهای دارث ویدر باشیم؛ استقبالی که تا امروز به خوبی ادامه داشته است و بیش از پنج میلیون نفر فیلم را تماشا کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا