سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیهدسته‌بندی نشده

دوران سختی برای طرفداران سریال Duy Beni آغاز می شود

سریال Duy Beni  (مرا بشنو) سریالی برای جوانانه که از تابستان شروع شد و انتظار می‌رود در فصل زمستان از شبکه استار تی وی ادامه پیدا کند. سریال Duy Beni با بازی رابرت سویتورک و جانر توپچو مورد پسند قرار گرفت و  بازیگران توانستند تعاملات بسیار خوبی در فضای شبکه های اجتماعی ایجاد کنند.

در سریالی که بازیگران باتجربه ای چون ایگه کوکنلی، برک هاکمن، دورول بازان و مورات دالتابان دور هم جمع شدند، نام های جوانی به میدان آمدند. بازیگرانی مانند رابیا سویتورک، کانر توپچو، اوتکو کوشکون، هلین کاندمیر، سمیه آیدوغان به زودی تبدیل به نام‌هایی شدند که در رسانه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفتند.

با این حال، وضعیتی که طرفداران سریال را نگران کرده بود، از سپتامبر  بیشتر در مورد آن صحبت شد. یک دوره پر دردسر برای Duy Beni در مواجهه با دو سریال تلویزیونی فوق‌العاده مانند Mahkum (زندانی) و Camdaki Kız (دختری پشت پنجره) آغاز می‌شود. از پنجشنبه 15 سپتامبر، هر دو سریال محکوم و دختری پشت پنجره شروع می شود و  رتبه بندی را متزلزل می کند. هر دو سریال میلیون ها بیننده دارند و هفته آینده رقابت  رتبه بندی سختی خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا