سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

دو بازیگر سریال فراموش نشدنی Kırgın Çiçekler ( غنچه های زخمی ) در سریالی جدید دوباره با هم هستند!

سریال Kırgın Çiçekler ( غنچه های زخمی ) در آن دوره زمانی که بین سال‌های 2015 تا 2018 از ATV پخش شد، کلی طرفدار پیدا کرد. این سریال که 113 قسمت داشت و در خارج از ترکیه هم به موفقیت های زیادی دست یافت، بسیاری از بازیگران جوان را به شهرت رساند. دو بازیگر سریال Kirgın Çiçekler چهار سال بعد در سریالی جدید کنار هم قرار گرفتند.

مبارزات پنج دوست به نام‌های جمره، سوگل، ساغر، مارال و ایلول که در یتیم خانه در کیرگین چیچکلر زندگی می‌کنند، از مبارزات آنها علیه زندگی و اشتیاق آنها برای  پیدا کردن والدینشان گفته شد. دو نام بازیگران جوان سریال، اوزگور چویک و مهمت آیکاچ بودند.

این دو بازیگر موفق اکنون در سریال جدیدی با هم متحد شده اند. مهمت آیکاچ در مجموعه تلویزیونی İyilik (خوبی) حضور دارد که از شبکه فاکس پخش می شود و جنجال به پا کرد. مهمت آیکاچ نقش سینان، برادر شخصیت نسلیهان با بازی هاتیسه شندیل را بازی می کند

بازیگر موفق اوزگور چویک هم در سریال İyilik نقش شخصیتی به نام Koray را بازی می کند. اوزگور چویک به روانپزشک موفقی که از دوران دانشگاه عاشق نسلیهان بوده جان می دهد.

سریال İyilik که عصرهای جمعه از شبکه فاکس پخش می شود، با موضوعی بر اساس فریب و دسیسه به روی پرده می رود. اسماعیل دمیرچی، هاتیسه شندیل، سرا کوتلوبی و پریهان ساواش نقش‌های اصلی سریال فاکس تی‌وی را بر عهده دارند که از نظر داستانی به سریال یاساک الما (سیب ممنوعه) شبیه است.

اگرچه رتبه بندی کمتر از حد انتظار است،  فاکس تی‌وی همچنان به سریال فرصت می دهد. در حال حاضر هیچ نشانه ای در مورد فینال وجود ندارد. در رابطه با سریال، سریال İyilik با تحولات هیجان انگیزی برای مخاطبان ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا