سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپا

اندرو اسکات و پل مسکال در فیلم جدید ماوراطبیعی “Strangers’ ” بازی خواهند کرد

پل مسکال و اندرو اسکات بازیگران ایرلندی در فیلم جدید اندرو هیگ به نام “غریبه ها” در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد.

کلر فوی (“تاج”) و جیمی بل (“Rocketman”) از دیگر بازیگران اصلی هستند. این فیلم بر اساس رمان ژاپنی نوشته تایچی یامادا در سال ۱۹۸۷ ساخته شده است.

به گزارش ورایتی، «غریبه‌ها» درباره فیلمنامه‌نویسی با نام  آدام (اسکات) هست که یک شب در برج تقریباً خالی خود در لندن معاصر، با همسایه مرموزش هری (مسکال) اتفاقی برخورد می‌کند که ریتم زندگی روزمره‌اش را خراب می‌کند. همانطور که آدام و هری نزدیکتر می شوند، آدام به خانه دوران کودکیش بازگردانده می شود، جایی که متوجه می شود والدینش (فوی و بل) که مدت هاست مرده اند، هر دو زندگی می کنند و به نظر در همان سن و سالی هستند که 30 سال پیش درگذشتند.

کارگردانی این فیلم بر عهده اندرو هیگ است که آخرین کارش مینی سریال بی بی سی «The North Water» با بازی کالین فارل در سال گذشته بود. از دیگر آثار قابل توجه او می توان به  درام عاشقانه  «45 سال» نامزد اسکار با بازی شارلوت رمپلینگ اشاره کرد.

مسکال پنج فیلم دیگر در مراحل مختلف تولید دارد. در این فهرست، «Foe»، یک فیلم هیجان‌انگیز علمی تخیلیه که مسکال با Saoirse Ronan به عنوان یک زوج جوان همبازی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا