سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

مصاحبه خبرنگاران با خواننده نوجوان آلینا تیلکی Aleyna Tilki در جشن تولدش

به گزارش نسیم ورد؛

خواننده نوجوان آلینا تیلکی Aleyna Tilki که در این اواخر توجه رسانه ها را جلب کرده است، شب گذشته در محله ترابیا جشن تولد 17 سالگیش را برگزار کرد و در کع دوستانش بود.

 

17_d

خواننده معروف ترکیه دمت آکالین Demet Akalın که از خواننده نوجوان آلینا تیلکی Aleyna Tilki حمایت میکرد، درجشن تولد حضور نداشت ولی یک عکس از اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و تولدش را تبریک گفت.

5_d

خواننده نوجوان آلینا تیلکی Aleyna Tilki که با در دست داشتن کیک تولدش پیش خبرنگران آمده و لحظاتی با آنها صحبت کرد و گفت که امسال آبجی شدم و یه سال دیگه مونده که 18 ساله بشم.

1_d

خواننده نوجوان آلینا تیلکی Aleyna Tilki در ادامه گفت مث سال گذشته که تیتر رسانه ها بودم میخواهم ادامه دهم و آرزو دارم با زحماتی که میکشم به اهدافم برسم و راستی آماده باشین سال آینده خواننده بین المللی خواهم بود.

7_d

و در این مدتی که با درمورد صحنه گرفتن من، خانواده ام با سازمان حفاظت از کودکان مشکل داشت و خانواده من را شکایت داده بودن که من نباید در همچین جاهایی روی صحنه بروم من خانواده ام را تسلی میدادم و میگفتم همه چی حل میشه و خوب شد که حل شد.

8_d

خبرنگارا پرسیدن که انتظار داشتی انقدر در رسانه ها معروف شوی و او جواب داد بله میدونستم و مطمدن بودم که روزی معروف خواهم شد و برای این بدنیا آمده بودم و روزی در تلویزیون آهنگ خواهم خواند.

Eskişehir'de uğradığı bıçaklı saldırı sonucu yaralanan besteci ve aranjör Emrah Karaduman'ın, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Tıp Fakültesi Hastanesindeki tedavisi tamamlandı. Hastanedeki 16 günlük tedavisinin ardından taburcu edilen Emrah Karaduman, süreç içerisinde yanında kalan şarkıcı Aleyna Tilki ile hastaneden ayrıldı.  ( Emrah Yaşar - Anadolu Ajansı )

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا