سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
گوناگون

احتمال تأخیر در عرضه اپل واچ سری ۷ قوت گرفت

[ad_1]

اپل واچ سری ۷ نسل بعدی ساعت‌های هوشمند غول دنیای فناوری خواهد بود که پس از سه نسل متمادی، قرار است کالبدش کاملا بازطراحی شود. بااین‌حال، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است اپل به‌دلیل برخی مشکلات در خط‌تولید، شاید نتواند گجت مذکور را به‌موقع عرضه کند. اکنون خبرنامه جدید مارک گِرمن نیز مِهر تأییدی بر این ماجرا می‌زند و باردیگر تأکید می‌کند که اپل واچ سری ۷ ممکن است کمی دیرتر از روال معمول به بازار عرضه شود.

گفته می‌شود تأخیر در عرضه می‌تواند ناشی از مشکلات تولید نمایشگرهای جدید باشد. این در حالی است که گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند تأخیر در خط‌تولید به‌دلیل استفاده از طراحی پیچیده جدیدی خواهد بود که احتمالا استفاده از حسگر سنجش فشار خون نیز مزید بر علت شده است.

به‌گفته گِرمن، اپل شاید سه سناریو متفاوت در‌قبال مسائل یادشده اتخاذ کند. در نخستین سناریو، اپل می‌تواند تا زمان برطرف‌شدن مشکلات، رونمایی محصول را به‌تأخیر بیندازد؛ در دومین سناریو، اپل مدل‌های جدید را به‌موقع، اما به‌صورت محدود عرضه خواهد کرد. در سومین سناریو، اپل ممکن است مدل‌های جدید را به‌موقع رونمایی می‌کند؛ اما زمان عرضه آن‌ها را به‌تعویق بیندازد.

خبرنگار و تحلیگر یاشده معتقد است اپل واچ سری ۷ می‌تواند ترکیبی از عرضه محدود برای برخی از مدل‌ها و تأخیر در عرضه برای برخی دیگر را تجربه کند. اعتقاد بر این است که کوپرتینویی‌ها ساعت هوشمند جدیدشان را در دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه خواهند کرد. گِرمن پیش‌تر گزارش داده بود نمایشگر اپل واچ جدید در مدل ۴۵ میلی‌متری ۱٫۹ اینچی و رزولوشنش ۴۸۴×۳۹۶ پیکسل خواهد بود. در مقام مقایسه، اپل سری ۶ نمایشگر ۱٫۷۸ اینچی و رزولوشن ۴۴۸×۳۶۸ پیکسل دارد؛ بنابراین، نمایشگر جدید تقریبا ۱۶ درصد پیکسل بیشتری در خود جای داده است و می‌تواند محتوای بیشتری پوشش دهد.

برای مطالعه‌ تمام مقالات مرتبط با اپل واچ به این صفحه مراجعه کنید.
[ad_2] منبع : زومیـت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا