سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

” Andrea Mc Lean”، مجری برنامه ی “Loose Women” با دوست پسرش نامزد کرد….

موج تبریک های بسیار صمیمانه برای مجری برنامه ی “Loose Women” ،به دلیل نامزدی آندریا مک لین که  با دوست پسرش،نیک فینی “Nick Finney” اتفاق افتاده….
آندریا مک لین “Andrea Mc Lean” این خبر رو در صفحه ی اجتماعی با اشتراک عکس خود همراه با نامزدش با این عنوان به اشتراک گذاشت:« یک چیزی اتفاق افتاده….» و در آخر چند هشتک #engaged#excited#loveisintheair هم اضافه کرد.
هم چنین نیک فینی “Nick Finney” ، نامزد آندریا مک لین “Andrea Mc Lean” هم با پستی در صفحه ی خودش احساسش رو به اشتراک گذاشت:« خیلی خوشحالم که آندریا بهم بله گفته…»
آندریا مک لین “Andrea Mc Lean” و نامزدش”Nick Finney” برای آشنا شدن باهم سر قرار از پیش تعیین شده در ابتدا رفتن و بعد به هم علاقمند شدن و رابطشون رو به مدت سه سال ادامه دادن….
اگر این ازدواج صورت بگیره ،به عنوان سومین ازدواج آندریا مک لین “Andrea Mc Lean” حساب میشه که اینبار با نیک فینی “Nick Finney” صورت گرفته…..
آندریا مک لین  از سال ۲۰۰۰ با نیک گرین “Nick Green” زندگی کرد و متاسفانه در سال ۲۰۰۵ زندگیشون به پایان رسید…..

بعد از اون ازدواج دوم  آندریا مک لین از سال ۲۰۰۹ با استیو تومز ” Steve Tomes” شکل گرفت که نهایتا در سال ۲۰۱۲ به شکست انجامید و ازهم جدا شدن….

با آرزوی خوشبختی برای این زوج و پایداربودن این پیوندشون….
آندریا مک لین “Andrea Mc Lean” دو فرزند حاصل از ازدواج های قبل خود به نامهای فین لی “Finlay”و اِیمی ” Amy” داره و همینطور نیک “Nick Finney” هم د‌و تا فرزند داره….
رابطه ی آندریا مک لین “Andrea Mc Lean” با نیک “Nick Finney”  از طریق یکی از داستان های در برنامه ی “Loose Women ” صورت گرفت که در نهایت رابطشون ادامه پیدا کرد….
برنامه ی “Loose Women” آخر هفته ها ساعت دوازده و نیم ظهر در شبکه ی”ITV” «آی تی وی» پخش میشه….

andrea-mclean (1)andrea-mcleanAndrea-McLean-at-Loose-Women-TV-show-(3)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا