سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

شووال سام، شخصیت اندر سریال Yasak Elma بالاخره در نقشی متفاوت می آید!

شووال سام، یکی از بازیگران باتجربه  در سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) که پنج فصل از پخش آن می گذرد، با موفقیت شخصیت اندر را به تصویر می کشد. با این حال، بدترین بخشش اینه که شخصیت اندر اکنون با شووال سام ادغام شده است. این بازیگر موفق بالاخره آماده می شود تا در نقشی متفاوت مقابل هوادارانش ظاهر شود.

پخش سریال Yasak Elma که پنج فصل از شبکه فاکس می گذرد همچنان با موفقیت ادامه دارد. این سریال که با فصل ششمش در زمستان  نمایش داده می شود، طولانی ترین تولید فاکس تی وی تا به امروز است.

در مصاحبه های او، نکاتی وجود دارد که نشان می دهد شووال سام از شخصیت اندر خسته شده است. آخرین اظهار نظر درباره وضعیت شووال سام که گفته می شد سریال را ترک می کند، از سوی همبازی او ادا اجه مطرح شد , ادا اجه  چندی پیش در بیانیه ای به خبرنگاران گفت که صحبتی در مورد خروج شووال سام از سریال وجود ندارد.

به هر حال، یک خبر خوب برای کسانی که می خواهند شووال سام را در شخصیتی متفاوت از اندر ببینند، وجود دارد. فیلم Gönül با بازی این بازیگر موفق در تاریخ 10 آگوست از نتفلیکس اکران می شود. هزار ارگوچلو و ارکان کولچاک کوستندیل نقش های اصلی این فیلم را به اشتراک می گذارند. از شخصیتی که قراره شووال سام در فیلم بازی  کند اطلاعاتی در دست نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا