سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

نقش‌های اصلی که برای سریال Arayış از دیزنی پلاس انتخاب شده، هیجان را به اوج می‌رساند!

پلتفرم دیزنی پلاس که از 14 ژوئن پخشش را در 42 کشور با  سریالهای ترکیه آغاز کرد، مدت هاست که برای ارائه محصولات جدید کاملا متفاوت کار می کند. این پلتفرم که پیش از این با پروژه های سینمایی و سریالیش توجه ها را به خود جلب کرده بود، پس از ورود به بازار ترکیه با شرکت های سازنده، کارگردانان و فیلمنامه نویسان معروف و همچنین بازیگران موفق و محبوب، به توافق رسید.

اولین سری اصلی ترکی دیزنی پلاس سریال فرار بود. در این بین، فیلمبرداری دومین سریال ترکی پلتفرم دیزنی پلاس، Dünyayla Benim Aramda (میان جهان و من) چندی پیش به پایان رسید. پخش سریال با بازی بورا گولسوی, دمت اوزدمیر و  هفسانور سانجاک توتان بی صبرانه در انتظار پخش است.

فیلمبرداری یکی دیگر از سریال های دیزنی پلاس Avcı (شکارچی) با بازی پینار دنیز و اوراز کایگیلار اوغلو ادامه دارد.

همچنین مقدمات سریال Nomen آغاز شده  که هالیت ارگنچ، ملیس سزن و سونگول اودن در آن نقش های اصلی را ایفا می کنند. علاوه بر این، مقدمات سریال تلویزیونی آتاتورک با بازی آراس بولوت اینملی، آغاز شده است.

حالا صحبت از سریال دیگری از دیزنی پلاس شروع شده است. این سریال که نامش Arayış است، یکی از تولیدات جاه طلبانه پلتفرم دیجیتال خواهد بود. در حالی که مقدمات ساخت سریال در حال انجام بود، نام دو بازیگر معروف بر سر زبان ها افتاد!

مهمت گونسور و آصلی انور!! در حال حاضر شایعه شده  که این دو نفر نقش اصلی را بر عهده خواهند داشت. هر دوی آنها نام های محبوبی هستند و در مورد پروژه هایی که در آن شرکت داشتند صحبت کردند.

آصلی انور آخرین بار در سریال بابل بازی کرد. نام این بازیگر با سریال Benim Adım Farah (اسم من فرح است) ذکر شده ، سریالی اقتباسی که در فصل جدید در یک کانال پخش خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا