سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار اجتماعیپیشخوان اروپاخبر های داغدسته‌بندی نشدهمجله پزشکی و سلامت

در میان ترسهای ویروس کورنا ، ناظران سلامتی روسیه توصیه کردند که همدیگر را نه بغل کنید و نه بوس کنید.

مسکو ، 31 ژانویه (رویترز) – ناظر سلامتی مصرف کنندگان روسیه روز جمعه به مردم توصیه کرد  که از دست دادن ، بوسیدن یا آغوش گرفتن همدیگر در هنگام احوالپرسی خودداری کنند و از ماسک های پزشکی در مکان های عمومی شلوغ استفاده کنند تا سعی کنند جلوی شیوع ویروس چینی در روسیه را بگیرند. 

روسیه که تاکنون هیچ موردی از ویروس کرونا نداشته است ( آپدیت تا سوم فوریه تعدادی مورد گزارش شده و قرنطینه هستند ) اما روابط نزدیکی با همسایه جنوب شرقی خود دارد و برای جلوگیری از شیوع آن محدودیت های مرزی را اعمال کرده است.

این قانون همچنین دستورالعملهای بهداشت جدیدی را منتشر کرده است که در آن به روسها توصیهمی شود موهای بلندشان را ببندند ، از تماس با دستگیره درها و نرده ها  در مکان های عمومی خودداری کنند و از تماس نزدیک با افرادی که علائم آنفولانزا دارند  بپرهیزند.

روسیه روز چهارشنبه گفت که مرز زمینی خود را  با چین برای پیاده  ها و وسایل نقلیه بسته است.

حمل و نقل ریلی بین دو کشور در حال جریان است ، پروازهای مستقیم روزانه ادامه دارد ، و قطار مسافربری بین مسکو و پکن فعال است. 

شمار تلفات  ویروس کورنا در روز جمعه به 213 مورد در چین رسیده ( آپدیت تا 3 فوریه به بیش از 350 قربانی رسید )و سازمان بهداشت جهانی (WHO)  وضعیت اضطراری بهداشت جهانی را اعلام کرده است. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا