سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Tuzak (تله) در شبکه های اجتماعی رد پای خودش را گذاشت و با سال 2022 خداحافظی کرد!

سریال Tuzak (تله) که از تی وی 8 پخش شد، با وجود اینکه ساخته بلندپروازانه ای بود، مورد توجه قرار نگرفت! شایعات فینال بر سر زبانها افتاد که چندی پیش رتبه پایینی داشت.

در واقع کسانی که سریال را دنبال می کنند می گویند داستان سریال Tuzak هیجان انگیز و گیرا است. با این حال ترس از فینال بعد از تغییر ساعت در رابطه با سریالی که عصر چهارشنبه روی اکران آمده بود وجود داشت.

با ورود سریال دیگری به نام Sıfırıncı Gün (روز صفر) به جای این سریال، روند دیگری برای Tuzak از پنجشنبه آغاز شد .

پخش این سریال که از اکتبر شروع شده  ، عصر پنجشنبه این هفته روی پرده رفت. این بار سریال های Camdaki Kız (دختری در شیشه)، Gelsin Hayat Bildiği Gibi (بیا، زندگی همانطور که می داند) و Aldatmak (فریب) هم هستند.

سریال Tuzak  که عصر چهارشنبه پخش میشد نتوانست وارد 10 رتبه برتر شود. با این حال، این یک موضوع کنجکاوی بود که نتیجه در عصر پنجشنبه چگونه می شود! سریال تله در حالی که چهارشنبه ها پخش می شد، توانست در طول روز در برابر رقبای خود تبدیل به پرمخاطب ترین سریال شبکه های اجتماعی شود.

در مقابل سه سریال قوی پنجشنبه وضعیت تغییر نکرد! علاوه بر این، تفاوتی که او با نزدیکترین رقیبش Gelsin Hayat Bildiği Gibi ایجاد کرد، شگفت انگیز است!

بر  اساس جدول ایجاد شده توسط Adba.tv در تاریخ 29 دسامبر، 124 هزار و 300 پیام برای سریال توزاک ارسال شد، در حالی که برای رقیب رتبه دوم، سریال Gelsin Hayat Bildiği Gibi، بیست ویک هزار و هشتصد پیام دریافت شد! تفاوت آنقدر زیاده که سریال  رسما شبکه های اجتماعی را ترکوند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا