سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پسر بریتانی کارترایت ، ستاره ‘Vanderpump Rules’ به دنیا آمد.

اولین فرزند ستاره های سابق “Vanderpump Rules” ، بریتانی کارترایت و جکس تیلور در 12 آوریل، پسری به نام کروز مایکل کوچی به دنیا آمد.

کارترایت عصر سه شنبه در اینستاگرامش نوشت: “دیروز ، 12 آوریل در ساعت 1:51 بعد از ظهر ، زندگی ما برای همیشه به بهترین شکل مطلوب تغییر کرد.” “پسر زیبای ما کروز مایکل کوچی متولد شد و ما هیچوقت به این اندازه عاشق نبوده ایم. او گرانبهاترین هدیه است و من بسیار خوشحالم که مامان او هستم. خیلی خیلی خوشحالیم ، او یک رویا است که به حقیقت پیوسته است !! – مادر و کودک هر دو خوب هستند! “

تیلور در اینستاگرامش نوشت: “من در زندگی ام حتی فکرش را نمی کردم که این حس انقدر خوب باشد.” “10 هزار برابر بهتر است. پدر شدن شروع می شود. فکر نمی کنم تا الان به این اندازه خوشحال شده باشم ،حالا همه چیزهای دیگر در زندگی خیلی بی اهمیت به نظر می رسند. من با نوشتن این پیام فقط گریه می کنم.

تیلور ادامه داد: “من زیباترین پسری را دارم که یک مرد می تواند بخواهد ، او یک نعمت مطلق از طرف خداست.” “من فقط می خواهم بگویم که همسرم در تمام این مراحل کاملاً بی نظیر بوده است ، این یک بارداری آسان برای او نبوده است ، اما او تا انتها این را کاملاً عالی انجام داده است. من همیشه در کنار بریتانی بوده ام اما دوباره عاشق او شده ام. او بنای خانواده ماست. ما خیلی عاشق هستیم “.

تیلور 41 ساله و کارترایت 32 ساله برای اولین بار اعلام کردند که در ماه سپتامبر در انتظار تولد فرزندشان هستند و بعداً در همان ماه یک میهمانی تعیین جنسیت برگزار کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا