سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سلین گنچ که با سریال Bir Zamanlar Çukurova (روزی روزگاری در چوکوروا) به شهرت رسید در قاب مطبوعات اسپانیا قرار گرفت!

سلین گنچ بازیگر جوانی که در سریال پرطرفدار دورهمی ATV (روزی روزگاری در چوکوروا) به مدت 4 فصل به شخصیت “گولتن” جان بخشید ، به لطف این سریال برای اولین بار روی پرده ظاهر شد و همچنین با اولین پروژه خود به شهرت رسید.

سلین گنچ که با یک سریال به شهرت رسید  توانست به نامی تبدیل شود که به تدریج بر تعداد طرفداران خود در خاورمیانه افزوده شد. این بازیگر جوان چندی پیش به لبنان رفت و در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد و با مجلات مصاحبه کرد. او حالا وارد قاب مطبوعات اسپانیا شده است.

 

سلین گنچ با Semana، پرخواننده ترین مجله اسپانیایی مصاحبه کرد. این بازیگر همچنین این مصاحبه را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد. سلین گنچ گفت: «سال گذشته لبنان، امسال اسپانیا… می‌خواهم از همه طرفدارانم به خاطر علاقه‌شان تشکر کنم.»

پروژه جدید سلین گنچ در ماه های گذشته معرفی شد. این بازیگر در فیلم Garip Bülbül Neşet Ertaş ایفای نقش می کند که زندگی شاعر معروف ترک نشیت ارتاش را روایت می کند. سلین گنچ نیز نقش شخصیت «الیف» را در این فیلم بازی خواهد کرد که در آن نشیت ارتاش توسط «رمضان بغول» به تصویر کشیده خواهد شد.

بازیگران این فیلم که در مورد شاعر مشهور عامیانه صحبت خواهند کرد، شامل ملیسا اصلی پاموک، زارا، آیچا دامگاچی، تویگان آوان اوغلو، رنان بیلک و روزگار آکسوی هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا