سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نلی تایید کرد که او و اشانتی پس از اولین جدایی بیش از 10 سال پیش به هم بازگشته اند

نلی و اشانتی دوباره با هم هستند!

نلی شایعاتی را که ماه‌ها در مورد این زوج سابق در حال چرخش بود، تایید کرد و فاش کرد که آنها بیش از آنچه احتمالاً طرفداران فکر می‌کردند، در کنار هم بوده‌اند.

در طی یک مصاحبه جدید با راشیدا و کرک فراست از لاو و هیپ هاپ، خواننده رپ در مورد آنچه آنها را دوباره به هم نزدیک کرد صحبت کرد.

وقتی از نلی پرسیده شد، گفت : «آره، ما دوباره باحالیم.فکر می کنم هر دوی ما را شگفت زده کرد. این چیزی نبود که برایش برنامه ریزی شده باشد.»

او همچنین در مورد اینکه چگونه از زمان جدایی آنها در سال 2013، زمان برای هر دو طرف سپری شده تا این بار رابطه بهتری داشته باشند, صحبت کرد.

من فکر می‌کنم که ما هر دو تقریباً همان کاری را که انجام می‌دهیم انجام می‌دادیم، اما گاهی اوقات با جدایی، یکدیگر را بیشتر درک می‌کنید. شما می‌گویید:  همه ما می‌توانیم گاهی اوقات در روابطمان حالت تدافعی داشته باشیم. ما می‌دانیم که اشتباه می‌کنیم، اما در مقابل آن ایستادگی خواهیم کرد.

او اضافه می کند که اکنون رابطه با اشانتی احساس خوبی دارد و هیچ فشاری در کار نیست.

شایعات مبنی بر اینکه نلی و اشانتی دوباره با هم بودند، ابتدا در آوریل 2023 پس از اینکه آنها در یک مسابقه بوکس دیده شدند، شروع شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا