سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

استفن راس صاحب دلفین های میامی و همسرش کارا بعد از 18 سال طلاق گرفتند.

استفن ام. راس ،توسعه دهنده املاک و مستغلات میلیاردر ، مرد هادسون یاردز نیویورک و صاحب دلفین های میامی ، درگیر طلاق 8 میلیارد دلاری با همسرش کارا طراح جواهراتش است.

Page Six به طور انحصاری فاش کرد- که او همچنین یک سرمایه گذار در Equinox و SoulCycle است – و از همسرش کارا جدا شده و در حال حاضر بی سر و صدا در حال مذاکره در مورد طلاق هستند.

منابع نزدیک به استفن اصرار دارند که این اختلاف دوستانه است.

گفته می شود دارایی راس 80 ساله بین 7 تا 8 میلیارد دلار است ، اما گ یک توافق قبل از ازدواج بین آنها ، که در سال 2003 ازدواج کرده اند ، وجود دارد.

این زوج سابق در بیانیه مشترکی به Page Six ، جداییشان را تأیید کردند ، “ما نسبت به هم عشق و احترام عمیقی داریم. ما همچنان بخشی از زندگی یکدیگر خواهیم بود و از بهترین چیزها برای سلامتی و سعادت خانواده حمایت خواهیم کرد. “

منابع می گویند در حالی که این زوج هنوز به طور رسمی هیچگونه پرونده طلاقی ثبت نکرده اند ، هر دو وکلای برجسته طلاق در نیویورک را انتخاب کرده اند.

وکالت استفن را ویلیام دی. تسابل از Schulte Roth & Zabel بر عهده دارد ، که از مراجعه کنندگان مشهور او می توان به میلیاردر جورج سوروس ، گلف باز ولف نورمن و هوارد استرن اشاره کرد.

وکالت کارا را جودیت پولر در Pryor Cashman برعهده دارد که پیشتر پرونده های درو باریمور و اسکارلت جوهانسون را در دست داشته است. 

یک منبع حقوقی که در پرونده استفن دخیل نیست ، حدس می زند که در طلاق، کارا می تواند برنده شود “احتمالاً از 100 میلیون دلار شروع می شود و به 200 یا 300 میلیون دلار می رسد – این یکی از گران ترین طلاق های نیویورک است.”

یکی دیگر از صاحب نظران گفت که در حالی که کارا به توافق قابل توجهی دست پیدا می کند ، مالکیت استفن بر روی دلفین های میامی و شرکت های وابسته تقسیم نخواهد شد.

منبع خودی گفت ، “طلاق تحت تأثیر قرارهای تجاری او نخواهد بود.”

استفن قبل از تأسیس شرکتهای مرتبط در سال 1972 به عنوان وکیل مالیاتی شروع به کار کرد. گفته می شود او بیش از 60 میلیارد دلار املاک از کالیفرنیا به شانگهای توسعه داده یا به دست آورده است ، از جمله مقدار زیادی مسکن ارزان قیمت.

استفن راس 95 درصد از NFL’s Miami Dolphins را با بیش از یک میلیارد دلار در سال های 2008 و 2009 خریداری کرد.

کارا راس ، 54 ساله ، زاده شهر گافنی ، یک طراح جواهرات برای ستارگانی از جمله میشل اوباما ، اپرا وینفری و آن هاتاوی است.

 آنها یک پنت هاوس در مرکز مرتبط Time Time Warner مشرف به Central Park دارند که در Architectural Digest در سال 2015 به نمایش درآمد. این پنت هاوس دارای اتاق نشیمن 42 فوت طول ، کف مرمر ، یک مجموعه هنری عظیم و پنج اتاق خواب است.

این زوج در سال 2019 اعلام کردند که ملک را می فروشند و قصد داشتند به هادسون یاردز نقل مکان کنند ، اما از امروز ، پنت هاوس هنوز با قیمت 62.5 میلیون دلار در بازار فروش است.

همچنین یک عمارت 10 هزار فوت مربعی در ساوتهمپتوند دارند که عمارت آنها در مقابل اقیانوس در پالم بیچ ، فلوریدا وجود دارد که به “صخره” معروف است، سنگ گرانبهای معماری که گفته میشود استفن راس در سال 2008 31.8 میلیون دلار برای آن پرداخت کرده است.

در همین حال ، استفن بر روی رقابت شهردار شدن نیویورک تمرکز کرده و “ده ها میلیون دلار” جمع می کند تا نیویورک ها را به رای گیری در انتخابات مقدماتی دموکرات ها برای شهردار دعوت کند.

او اخیراً مدیران مشاغل نیویورک را به جلسه نهار در 15 مارس دعوت کرد تا درباره آنچه “مهمترین انتخابات در طول زندگی ما و تاریخ نیویورک” نامیده است بحث کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا