سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

حضور Eddie Shin، Jolie Jenkins و Emery Kelly در کمدی جدید Netflix

Eddie Shin  (از Westworld) با Jolie Jenkins  ( از Body Of Proof) و Emery Kelly (از Best Friends Whenever)به بازیگران کمدی جدید نتفلیکس، Alexa & Katie، پیوستند

با Heather Wordham به عنوان خالق و با شورانری کمدین کهنه‌کار Matthew Carlson، سریال Alexa & Katie درباره‌ی دو دوست صمیمی Alexa (با بازی Paris Berelc) و Katie (با بازی Isabel May) که به مشتاقانه سال اول دبیرستان را شروع می‌کنند. دو دوست با بحرانی مواجه می‌‎شوند که در مهمترین موضوعات برای تطابق با اطراف، حس بیگانگی می‌کنند.

eddie-shin-jolie-jenkins-emery-kelly-650x400

Shin نقش Dave پدر Alexa را بازی خواهد کرد که یک خلبان هواپیما و فردی آسانگیر است که خانواده‌اش را در زمان های خوب و بد پشتیبانی می‌کند (Tiffani Thiessen قبلا به عنوان مادر Alexa انتخاب شده.) Jenkinsنقش Jennifer را بازی خواهد کرد، مادر مجرد Katie که تمام سعی‌اش را می‌کند تا خودشان را در در محله‌‌ی فعلی‌اشان نگه دارد از صرفه‌جویی در مخارج تا شرکت در کلاس برای روانشاس شدن. Kelly نقش Lucas را بازی خواهد کرد، یک سال یازدهمی که به تازگی ظاهر خوبش را کشف کرده است.

Shin به تازگی در قسمت اول سریال What About Barb که از NBC پخش خواهد شد در برابر Leah Remini به ایفای نقش پرداخته و سریال‌های  The Man In The High Castle و Westworld ظاهر شده. مدیریت او را SDB Partners و Meghan Schumacher Management به دارد.

کارهای اخیر Jenkins نیز شامل One Day At A Time و حضور کوتاهش در Two Broke Girls و House Of Lies می‌شود. مدیریت او نیز بر عهده‌ی Talent Works و Mark Schumacher Management می‌باشد.

Kelly از وقتی که برای سریال The X Factor تست داد مورد توجه قرار گرفت و به عنوان بازیگر مهمان در سریال‌های دیزنی از جمله Best Friends Whenever؛ Lab Rats  و Dog With A Blog حضور داشته است. او همچنین عضو گروه موسیقی Forever In Your Mind می‌باشد که با Hollywood Records قرارداد بسته. مدیرت او بدست APA, The Partnership و Felker Toczek Suddleson, Abramson می‌باشد.

فصل اول ۱۳ قسمتی Alexa & Katie در سال ۲۰۱۸ در Netflix پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا